رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان یزد گفت: از ابتدای فصل تابستان تاکنون، ۳۴ نفر در جاده‌های استان یزد در محل حادثه جان خود را از دست دادند.

دکتر احمد دهقان، رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان یزد  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: از ابتدای تیرماه تا سی شهریور سال جاری، شش هزار و ۵۴۴ فقره تصادف در جاده‌های استان یزد اتفاق افتاده است.

دهقان با اشاره به مصدومیت چهار هزار و ۹۷۹ نفر در تصادفات جاده‌ای استان، افزود: ۸۹۷ مورد از مصدومان به دلیل جزیی بودن آسیب به صورت سرپایی درمان و سایر مصدومان به مراکز درمانی استان منتقل شدند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی استان یزد با بیان این که ۳۴ نفر از هموطنان قبل از رسیدن نیرو‌های امدادی، سر صحنه جان خود را از دست دادند، خاطرنشان کرد: این آمار فقط مربوط به جان باختگان تصادفات برون شهری است که جان خود را در سرصحنه تصادف از دست دادند و شامل مجروحانی که بعدا در بیمارستان فوت کرده اند نیستند.

دهقان تصریح کرد: براساس دستور العمل سازمان بهداشت جهانی، فوت تا سی روز بعد از تصادف جز موارد حوادث ترافیکی محسوب می‌شود و بر اساس آمار سازمان پزشکی قانونی آمار جان باختگان تصادفات برون شهری از یک روند رو به افزایش برخوردار است.

انتهای پیام/ غ

سی و چهار نفر در جاده‌های استان یزد جان خود را از دست دادند

برچسب ها: اورژانس ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
زارع
۰۸:۳۷ ۳۱ شهريور ۱۳۹۸
تنها راننده مقصر نیست راهداری چکار میکنه جادها خیلی امن نیست امنیت جاده دست کیست منتظر این جوابیم