دارنده مدال برنز رقابت‌های جهانی کشتی آزاد گفت: باید رنگ مدالم در رقابت‌های جهانی خوشرنگتر می‌شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، یونس امامی در وزن ۷۰ کیلوگرم رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی سال ۲۰۱۹ جهان در دور نخست با نتیجه ۱۱ بر صفر اریگلنت پریزرینی از آلبانی را شکست داد وی در دور دوم با نتیجه ۶ بر صفر از سد المان دوگدوربک اولو دارنده مدال برنز جهان از قرقیزستان گذشت و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل کوجیرو شیگا دارنده مدال نقره آسیا از ژاپن با نتیجه ۱۱ بر صفر پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. وی در این مرحله مقابل نورکجا کایپانوف قهرمان آسیا از قزاقستان با نتیجه ۶ بر ۷ مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت. این در حالی بود که امامی کشتی گیر قزاقستانی را خاک کرده و بارانداز هم اجرا کرد، اما داوران امتیازات وی را لحاظ نکرد. امامی در دیدار رده بندی مقابل نیکولای کوجوکارو از انگلیس با نتیجه ۸ بر صفر و ضربه فنی به پیروزی رسید و صاحب مدال برنز شد.


بیشتر بخوانید:نامه اعتراض آمیز ایران به اتحادیه جهانی کشتی


امامی پس از کسب مدال برنز اظهار داشت: باید با راهیابی به دیدار فینال رنگ مدالم خوشرنگ‌تر می‌شد، به طور حتم اگر به دیدار فینال می‌رسیدم مقابل حریف روس می‌توانستم بهتر کشتی بگیرم.

وی درباره کشتی نیمه نهایی مقابل حریف قزاق گفت: همه شاهد اتفاقات داوری بودند و امتیاز میزبانی باعث شد در دیدار نیمه نهایی مقابل کشتی گیر قزاقستانی به حقم نرسم.

امامی درباره این سوال که اصلی‌ترین حریفانش در این رقابت‌ها کدام کشتی گیران بودند اظهار داشت: کشتی گیران روس و آذربایجان اصلی‌ترین رقیبانم بودند که قسمت نشد به مصاف آن‌ها بروم.

دارنده مدال برنز جهان در پاسخ به این سوال که برای المپیک در کدام وزن به میدان خواهد رفت گفت: هر چیز که کادر فنی صلاح بداند به آن احترام خواهم گذاشت.


بیشتر بخوانید:یزدانی مقتدرانه فینالیست شد/ حذف تیموری و راهیابی احسان پور به رده بندی


انتهای پیام/

صحبت‌های امامی پس از کسب مدال برنز رقابت‌های جهانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار