مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت:اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش زمینه را برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب فراهم می‌کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،محمد اعتدادی مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در آیین نواخته شدن زنگ شکوفه‌ها در دبستان امین اصفهان، اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را از مهمترین برنامه‌های این اداره کل دانست و گفت: هدف ما این است که این سند، بنیاد آموزش و پرورش را در سال تحصیلی جدید اجرایی و عملیاتی کند تا گام‌های ارزشمندی را در مسیر تعالی آموزش و پرورش برداریم.

محمد اعتدادی با بیان اینکه خانه اولین مدرسه دانش‌آموزان و مدرسه دومین خانه آنهاست گفت: اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش زمینه را برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب فراهم می‌کند و دست یابی به این اهداف بدون ارتباط نزدیک خانه و مدرسه امکانپذیر نیست.

او با اشاره به اینکه این اداره کل برای سال تحصیلی جدید با کمبود شدید معلم و نیروی انسانی روبرو بود، گفت: اقدام‌ها و تلاش‌های زیادی از سوی مسئولان استان انجام شد تا در زمان بازگشایی مدارس، هیچ‌یک از کلاس‌های درس مدارس اصفهان بدون معلم و خالی از دانش‌آموز نباشد.

این مراسم در دبستان دخترانه امین واقع در ناحیه ۲ آموزش و پرورش شهرستان اصفهان برگزار شد و زنگ شکوفه‌ها را مادر شهید محمدی از شهدای این دبستان به صدا در آورد.

بیش از ۴۰ هزار دانش‌آموز در استان اصفهان سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند و بیش از ۵۷ هزار معلم رسمی، قراردادی، حق‌التدریس و خرید خدمت کار آموزش آن‌ها را در پنج هزار و ۳۰۰ مرکز آموزشی برعهده دارند.

در استان اصفهان افزون بر ۸۵۰ هزار دانش آموز تحصیل می‌کنند.

انتهای پیام/م

 

نواخته شدن زنگ شکوفه ها در دبستان امین اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.