روحانی گفت: حقوق معلمان به طور متوسط در سال ۹۲، یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بود و امروز ۴ میلیون ۱۰۰ هزار تومان شده است.

میانگین حقوق معلمان بیش از ۴ میلیون است/ مدرسه پر‌نشاط، پرسش رئیس جمهور از دانش آموزانبه گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم نمادین آغاز سال تحصیلی جدید و نواختن زنگ مهر امروز با حضور رئیس‌جمهور در یکی از مدارس منطقه ۱۸ شهر تهران برگزار شد.

آغاز مهر؛ عید نوروز علم و دانش

 رئیس جمهور در این مراسم اظهار کرد: بسیار خوشحالم که در آغازین روز تحصیلی سال تحصیلی جدید در جمع شما دانش آموزان عزیز هستم. آغاز مهر به عنوان عید نوروز علم و دانش و تحقیق و حرکت در مسیر توسعه است. 

 او ادامه داد: برای ما امروز یک روز به یادماندنی است، هر سالی که وارد مدرسه می‌شوید، یک روز به یاد ماندنی خواهد بود، همچنین برای والدین که برای ثبت نام و آمادگی مدرسه تلاش می‌کنند، این روز مهم است.

 رئیس جمهور گفت: در کنار تلاش معلمان و دولت امروز فکر می‌کنیم آن کمبودی که باید جبران شود، کدام است؟، همه تلاشمان این است وزارت آموزش و پرورش و بخش های مدیریتی همه آماده کار باشند و مکان درس و مدرسه به عنوان محیط آموزشی آماده شود. کاری که باید انجام دهیم، تامین فضای مدرسه و استخدام معلمان، تهیه بودجه آموزش و پرورش و پرداخت به موقع و معلمان خواهد بود.


بیشتر بخوانید: نسخه آقای رئیس جمهور برای حل مشکلات آموزش و پرورش


بودجه آموزش و پرورش سه برابر شده است

روحانی با اشاره به اینکه در آغاز دولت، بودجه آموزش و پرورش ۱۵ هزار میلیارد تومان بود و امروز به ۴۶ هزار میلیارد تومان رسیده است، گفت: بودجه آموزش و پرورش سه برابر شده است، حقوق معلمان به طور متوسط در سال ۹۲، یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بود و امروز ۴ میلیون ۱۰۰ هزار تومان شده است، یعنی در طول ۶ سال حقوق معلمان چهار برابر شده است، پس دولت در حد امکانات برای بهبود وضعیت معلمان تلاش کرده  است.

او ادامه داد: در کنار دولت خانواده هستند که آرزوی آنها موفقیت دانش آموزان است، درس خوب خواندن و آماده شدن برای پله های ترقی در آینده و اینکه در آینده دانش آموزان بار مسئولیت بر دوش بگیرند.

روحانی خطاب به دانش آموزان با بیان اینکه شما نسل سوم انقلاب هستید و نسل اول و دوم کم کم بازنشسته می شوند، بیان کرد: این شما هستید که باید آینده کشور را بسازید، بی تردید خانواده ها به شما کمک می‌کنند و اگر مشکلی در مدرسه دارید خانواده ها بدون تعارف با مسئولان آن را در میان بگذارند.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه بار اصلی آموزش بر دوش معلمان است، گفت: آنها آینده کشور را می سازند و این بوستان را برای آنکه عطر آن به مشام برسد، آماده می کنند، زحمات معلمان قابل جبران نیست، هم معلمان یابد برای دانش آموزان مانند پدر و مادر باشند و معلمان هم باید دانش  آموزان را فرزندان خود بدانند.

باید محیط مدرسه برای دانش آموز لذت بخش باشد

او بیان کرد: معلمانی موفقی هستند که عشق به کار دارند، در کنار اینها آنچه برای کیفیت تحصیل مهم بوده این است که محیط مدرسه برای دانش آموز لذت بخش باشد، اگر به اول مهر نزدیک می شویم باید دید که اول مهر روز خوشحالی دانش آموزان بوده یا روز غم و اندوه است و  این موضوع اساس محیط مدرسه محسوب می‌شود.

روحانی گفت: می خواهیم کاری کنیم که دانش آموز از اول شهریور در شوق رسیدن به مهر باشند و دانش آموز حس کند در آینده خودش معلم خوب، پزشک خوب و استاد دانشگاه خواهد شد.

پرسش مهر سال تحصیلی ۹۹-۹۸

رئیس جمهور با اشاره به پرسش مهر سال تحصیلی ۹۹-۹۸ خطاب به دانش آموزان گفت: آیا محیط مدرسه محیطی دلخواه و شاد و پرنشاط برای شما هست یا نه؟ محیط مدرسه از نظر شما چگونه است؟  اگر محیط مدرسه برای شما پر نشاط نیست بنويسيد چیکار کنیم که مدرسه پر نشاط تر باشد؟ باید دولت و دانش آموزان چه کار کنند تا محیط مدرسه شاداب تر شود و در این محیط احساس رفاقت بیشتر باشد.

روحانی در بازدید کلاس های درس خطاب به دانش آموزان گفت: هر سوالی از معلم دارید باید احساس کنید این سوال مهم است و آن را با نشاط و اطمینان بپرسید چرا که اصل علم را همان پرسشگری می‌سازد؛ اگر شما فقط درس ها را حفظ کنید تا در امتحان نمره بیاورید اینها از ذهن می‌رود اما اگر یادگیری با بحث باشد، مطالب در ذهن باقی می ماند.

او بیان کرد: معلمان به دانش آموزان فرصت دهند تا دانش آموزان به راحتی سوال بپرسند و دانش آموز حس کند، وقتی وارد کلاس می‌شود معلم پناه دانش آموزان است.

رئیس جمهور گفت: امیدوارم پایان سال احساس شادی داشته باشید و با نمرات خوب سال تحصیلی را به پایان برسانید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مریا
۱۲:۳۸ ۱۱ بهمن ۱۳۹۹
حرمتون باشه همونم برای نصف تعطیلی سال زیاده دیگه چرا اعتراض میکنید ی معلم چه کاری میکنه که بخواد اندازه ی کارمند بگیره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۱ ۱۱ دی ۱۳۹۹
معلمهای سرزمین من این حقوقی که میگیرید از سرتون هم زیاده روی هم رفته هشت ماه سالو کار میکنید که توقع دستمزد بالا هم داشته باشید خیلیها تحصیلکرده اند ولی مثل شما خوش شانس نبودن واستخدام دولت نشدند و کارگرند با این همه سختی کار اینه وضعیت حقوقیشون شما برید یه نون خیرات کنید اینقدرم ناشکری نکنید
Iran (Islamic Republic of)
حمید کمایستانی
۱۶:۲۹ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
سلام
بنده دبیر هنرستان کشاورزی هستم و متاهل
حقوق ماهیانه بنده با اینکه درمناطق توسعه نیافته مشغولم
حقوقم 3میلیون و60هزارتومنه
هیچ خبری از 4میلیون نیست واقعا
و هنوز تو شرایط کرونا سرکلاس میرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۲ ۲۹ مهر ۱۳۹۹
الان کرونا شده مدارس تعطیله .9 ماه هستش که معلم ها مشینن خونه به بچه ها درس یاد میدن البته خیلی هاشون هم درس نمیدن فیلم های تدریس معلم های دیگه رو میفرستن. شغل خیلی راحتی دارن.
Iran (Islamic Republic of)
قاسمی
۰۱:۰۰ ۰۵ مهر ۱۳۹۹
من نمیدونم شما کجا کار میکنید که اینقدر حقوقتون کمه من سال هفتمه تدریسمه آموزش ابتدایی ۵۵۰۰ حقوق دریافتیمه برای منی که مجردم ۵۵۰۰ کمه ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۴ ۲۵ شهريور ۱۳۹۹
آیا حقوق معلم نسبت به پارسال افزایش یافته؟اگر افزایش یافته چقدر افزایش یافته؟
Iran (Islamic Republic of)
Ari
۱۹:۲۰ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
والا طرافیان‌من ماهی ۷ تومن میگیرن
ازصبح تا شبم توخونه پا تی وی والا خوشبحال معلما
Iran (Islamic Republic of)
ن
۲۰:۰۸ ۲۱ تير ۱۳۹۹
چ جالب یعنی ۴ میلیون با نرخ تورم امروز خیلی زیاده؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۴ ۰۹ تير ۱۳۹۹
سلام. بنازم به این معلمین ایرانی که بدون های و هوی و فقط برای رضای خدا، پرچم جمهوری اسلامی ایران عزیز را در رتبه اول عدالت آموزشی دختران و پسران جهان،یعنی مهم ترین شان زندگی انسانی بالا بردند.خدا را شکر که اولین چراغ روشن جهش تولید را، در عرصه "فرهنگ" کشور می بینیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۰۴ خرداد ۱۳۹۹
من الان برخی نظراتو خوندم و واقعا تاسف خوردم بابت طرز فکر بعضی از مردم یک معلم از اول عمر تا زمان معلمی درس میخونه و تلاش میکنه و در اخر معلم میشه با 2یا3میلیون قراره تا اخر عمرش سر کنه با این مقدار پول ماشین بخره خرج زن و بچشو بده مالیات بده کرایه خونه بده جهیزیه واسه دخترش بخره چیکار کنه با اون پول نتیجه درس خوندن و شب تا صبح درس خوندن قراره این باشه؟؟
که اخرشم برگردن بگن معلمه وضعش خوبه
Iran (Islamic Republic of)
سیاوش
۱۴:۴۸ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
من و همسرم با مدرک فوق لیسانس الان با امسال چهار ساله دنبال کار هستیم از داشتن تدریس خصوصی تا ترجمه و تایپ اینا تنها کاری بوده که اونم از کمش برای ما بوده و این اواخر با ماشین پدرم مسافرکشی میکنم خوشبحال شما معلم ها هم احترام دارید هم حقوق میگیرید هم به اندازه ما تحصیل کرده های جویای کار شرمنده زن و بچه نیستید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
حقوق دیگر کارکنان دولت چقد شده؟؟؟؟
تا حالا فکر کردین، ی معلم با دو تا بچه ی دانشجو و یک محصل ،اونم با این تورم چجوری زندگیشو اداره میکنه، به فرض محال که شما میگین 4 تومن آیا میچرخه این زندگی،هیچ به تورم فکر کردین به احتياجات فکر کردین، ی معلم چقدر ميتونه بدبخت باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۴ ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
پس چطور واسه یه کارگر میچرخه
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۲۰:۴۶ ۱۶ اسفند ۱۳۹۸
حقوق معلم راهنمایی با دوسال سابقه در مناطق محروم و دور افتاده چقدر هست؟
Iran (Islamic Republic of)
دانشجو
۱۹:۰۷ ۱۵ اسفند ۱۳۹۸
شما معلما توی دوران تحصیلتون چه سختی کشیدید یا توی دوران کارتون چه سختی دارید میکشید ،تا حقتان حتی 3 ملیون باشه.
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۳:۱۷ ۰۲ اسفند ۱۳۹۸
خیلی عذر میخوام هیچ معلمی نباید دغدغه یمالی داشته باشه تابتونه بهتر به بچه هایمردم برسه در ضمن این مطلب دروغه میانگینه حقوقه معلمی که تازه بازنشسته میشه 3600000تومنه درضمن ازسال 92 تا الان قیمت اجناس وکالا ها هم چندیدن برابر شده واین حقوق کفاف زندگی معلمین رونمیده
Germany
یوسف
۰۱:۲۵ ۲۱ بهمن ۱۳۹۸
میخواستم بهتون بگم اولا حقوق ما معلما ۴تومن نیست و دو و نیم هست پ شده دو برابر اصلا شما حساب کن شده چهار برابر میخواستم ازتون بپرسم از آغاز دولتتو تا الان تورم چقدبوده،؟


وشما وو کارشناسانتون چکار کردید برای تورم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۱ ۱۷ بهمن ۱۳۹۸
میخاستم بگم یه زمانی من پشت کنکور بودم و برای تربیت معلم میخوندم ، مملکت ما به فنا رفته هس با پارتی و پول سر کار میارن ، وقتی حقم بود معلم بشم نزاشتن ، تو کشورای خارجی هر کس علاقه ای داره میره سمتش بدون اینکه جلوی پاش مانعی باشه ، الان بیکارم و اونایی از من درسشون افتحضاح تر بود الان دانشگاه فرهنگیان دارن درس میخونن با اینده روشن با ماهی ۳ میلیون حقوق ، ولی من هنوز موندم بعد خدمت بیکار
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۷:۲۷ ۲۸ دی ۱۳۹۸
اقای رئیس جمهور بنده معلمی با مدرک دکترا با سی سال سابقه کار زیر چهار میلیون می گیرم چطور شما میانگین حقوق معلمان را چهارمیلیون و صد اعلام می کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۲۸ دی ۱۳۹۸
فقط معلما بقیه هیچی همش تعطیل اند کارکم بدون بازدهی
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۲۲:۴۰ ۱۰ دی ۱۳۹۸
آقا برید خداروشکر زنده اید سالمید اینجور که شما می نالید خوب برید خود کشی کنید خودتون دنیا از خلاص کنید ههههه....
Iran (Islamic Republic of)
سید رضا
۲۳:۳۰ ۰۱ دی ۱۳۹۸
من دبیر رسمی هستم و ۲۳ سال سابقه دارم ۲ میلیون و ۸۰۰ میگیرم و همکاران تازه کارم حقوقشون زیر ۲ میلیونه
این عدد متوسط ۴ میلیون از کجا در اومده؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۱۴ بهمن ۱۳۹۸
در عوض سه ماه در تعطیلات به سر میبرید و پنج شنبه ها.تعطیل و در عیدکامل تعطیلین و....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۴ ۲۴ آذر ۱۳۹۸
اگه حقوق معلم ۴میلیون باشه همه با کله معلم می شدند.
Iran (Islamic Republic of)
یاسین
۱۳:۰۲ ۲۲ آذر ۱۳۹۸
من امسال وارد دانشگاه فرهنگیان شدم. حقوقم 800
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۲۲:۴۳ ۱۰ دی ۱۳۹۸
داداش توکی حتما خود کشی کن با اون ۸۰۰ تومن
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۸:۳۰ ۰۹ آذر ۱۳۹۸
عدالت در بدبختی برای همه و یا خوشبختی برای همه است. هنگامی که شما می فرمایید فرهنگیان متوسط 4 میلیون 100 حقوق میگیرند و نظامیان بیشتر از این. و شما تفاوت حقوق با کارگران و بازنشسگان که بین 1600 تا 2 حقوق میگیرند را مشاهده می کنید و البته سرویس های دیگری که به فرهنگیان و نظامیان می دهید و سایر از ان بی نصیب اند مانند بیمه سلامت. کینه و ناراحتی پدید می اید بین اقشار جامعه که جامعه به چند صف با شکاف درآمدی بسیار تقسیم می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۰۴ آذر ۱۳۹۸
ماکارگرها ی فصلی چه کنیم بااین تورم وگرانی همیشه شرمنده خانواده هستیم
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۸:۲۴ ۰۹ آذر ۱۳۹۸
کاگران مظلوم ترین ها هستند.اولا نمی توانند حق بیمه پرداخت کنند و یا حداقل آنرا پرداخت می کنند.از حدود 3 میلیون بازنشسته ی تامین اجتماعی 1.5 میلیون حقوقاش 1 میلیون 600 هزار تومان در ماه هست. و1 میلیون دیگر بین این رقم و 2 میلیون هستند.و این درحالیه که دولت 200 هزار میلیارد به تامین اجتماعی بدهکاره . کارگران نه امروز وضعشان خوبه و نه آینده.
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۳۴ ۰۷ آبان ۱۳۹۸
چهار تومن درسته الان پدرم با ۱۶سال سابقه و مدرک فوق لیسانس حدود پنج تومن میگیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
معلمی شغل بسیار مقدسی است که پزشک و مهندس وغیره وذلک تربیت می کند .واسترس شغل معلمی در رابطه با دانش آموزان وبعضا ارتباط با بعضی از همکاران بسیار بالاست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۹ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
قابل توجه کارمندان دیگر غیر از اموزش وپرورشیها .شما هم چهل روز مرخصی با حقوق دارید در طول سال که می تونید استفاده کنید و ضمنا تعطیلات رسمی هم که تعطیل هستید وبن وسایر مزایا وحق کارانه هم که دارید .ضمنا اساتید دانشگاه هم سه ماه تعطیلات تابستانها را دارند وفقط دوازده ساعت تدریس در دانشگاه را دارند وضمنا حقوقشان بالای ده میلیون تومان در ماه هست .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۰۵ آبان ۱۳۹۸
سلام .حکم‌ حقوقی همسر من که فرهنگی است و بیست وسه سال سابقه کار رسمی با مدرک فوق لیسانس دارد دومیلیون ودویصت هزار تومان هست .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۳۸ ۰۵ مهر ۱۳۹۸
با سلام.
کسی منکر توجه به فرهنگیان نبست ولی یه کارمند وزارت بهداشت با کارشناسی تمام سال و کار میگنه حتی عید 5روز تعطیلی داره و مثل فرهنگیان عزیز از خرداد ماه تا شهریور ماه وحدود بیست روز عید و پنج شنبه ها که تعطیلی نداره از یک معلم ابتدایی داره کمتر حقوق میگیره فیش های حقوقی هم موجود هست بی سند حرف نمی زنم.الان هم نه حرفش هست تعطیلات زمستان هم داشته باشن.اقا تو این زمونه با این همه تورم معلمان عزیز هم حق دارن ولی یه نگاه هم به اطرافشون به دیگر کارمندا و کارگرا بندازن .
Iran (Islamic Republic of)
داداش
۲۱:۵۴ ۰۷ مهر ۱۳۹۸
متاسفم برات
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۲۳:۲۴ ۰۲ اسفند ۱۳۹۸
معلمی شغله شریفیه درضمن میانگین حقوقه فرهنگیان دومیلیون بیشتر نیست واون کسیه که گفته فرهنگیان چهارمیلیون میگیرن معلومه یه شخص بیسواده که بدون تحقیق وبالبداهه یه چرتی گفته
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۱:۴۲ ۰۵ مهر ۱۳۹۸
من با28سال سابقه کار ومدرک لیسانس2400میگیرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۷ ۰۸ مهر ۱۳۹۸
خواهرم سال دوم که در اموزش و پرورش جذب شده دقیقا دو میلیون 500 حکمشه دریافتیش حدود 2300 کارشناسی ارشد داره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۴ ۲۸ دی ۱۳۹۸
زیادم میگیری 24 ساعت درهفته کار وشش ماه هم بیکار
Iran (Islamic Republic of)
حمزه
۱۴:۳۳ ۰۳ مهر ۱۳۹۸
اینجانب با 12 سال سابقه و پست کارشناسی 3 میلیون میگیرم و همکار معلم با این سابقه 2600 می گیرد آیا اینگونه باید شآن معلم حفظ شود شاید روش میانگین گرفتن شما تفاوت می کند.
Iran (Islamic Republic of)
کمیل
۲۲:۰۸ ۲۴ بهمن ۱۳۹۸
پس این کارگرای ازاد چی یه ماه کار هست یه ماه نیست الان به تو 7تومن بدن شانت حفظ میشه؟ تو دنبال پولی راهو اشتباه رفتی
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضوی خبیر
۲۳:۵۴ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
جای تاسف است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
کاش ازحقوق معلمان دیروز هم میگفت که هم زمانی که سرکلاس بودند کمترین بود وهم حالا که بازنشسته هستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۱ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
من هم با۱۲سال سابقه ومدرک دکترا۳۱۸۰۰۰۰می گیرم یه قرون هم پس اندازندارم
Germany
ناشناس
۱۳:۱۸ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
راستی چرا میزان حقوق معلمان درجمع آنها مطرح نمی شود!وبا کمال تاسف درحضور دانش آموزان ایستاده سر صف آن هم در شروع سال تحصیلی .
Germany
ناشناس
۱۳:۱۴ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
من بازنشسته آموزش وپرورش هستم.وقتی جناب رئیس جمهور محترم میزان حقوق معلمان را در جمع دانش آموزان اعلام کردند ، شرمنده شدم.هرسخن جایی وهرنکته مکانی دارد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۷ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
کاش ازحقوق معلمان دیروز هم میگفت که هم زمانی که سرکلاس بودند کمترین بود وهم حالا که بازنشسته هستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۱ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
من مدرک لیسانس 28 سال سابقه 3میلیون می گیرم سال 92حدود 1400می گرفتم
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۲:۵۹ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
منم با سه سال سابقه اشتغال 2400 میگیرم حتما اقای ریس جمهور با یارانه حساب کردن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۸ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
حقوق معلم کم است ولی مردم دیگه هم حق دارند تورم بالااست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۴ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
قابل توجه همه کسانی که فکر میکنن حقوق آموزش پرورشیها کمه !!!!!!!!!!
کار راحت ، با کلاس ، بی استرس ،همیشه تعطیل و .....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۶ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
قابل توجه شما که بعضی ها بعد از ۳۰ سال خدمت هنوز به زور ۳ میلیون میگیرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۹ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
معلمی این گودزیلاها کار بی استرسیه؟؟؟؟!!!! من معلم نیستم ولی همیشه به حالشون تأسف می خورم... الان پدر و مادرا از عهده بچه های خودشون بر نمیان چه برسه به معلما... البته ناگفته نماند که بعضی از معلمای الانم مثل معلمای ما جون نمی سوزونن...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۷ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
من با 24 سال سابقه و مدرک لیسانس 2900 میگیرم بدون هیچ قسط و وام....
Iran (Islamic Republic of)
Nader takhti
۱۲:۴۳ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
من با ۲۰سال سابقه ورسمی بودن ۴میلیون نمیگیرم در ضمن جناب ریئس جمهور فرمودن از سال ۹۲حقوق معلمان ۶برابر شده ایشان بفرمایید گرانی وضع معیشت چند برابر شده در این چند سال چرا اینجوری مقایسه میکنند خوب با تورم سالها هم حساب کنن اگه سال ۹۲حقوق دومیلیون بود نصفش رو میشد پی انداز کرد الان بزور هنر کنیم شکممون رو سیر کنیم
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۳۹ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
اقای ریئس جمهور واقعا معلم های ایران گفتید؟؟؟؟
خودم معلمم از کجا این میانگین آوردین؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
اکبر اسکندری
۱۲:۳۷ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
والا حقوق شون خیلی هم خوبه من حاضرم به نصف این حقوق براشون کار کنم
Iran (Islamic Republic of)
F.gh
۱۷:۰۵ ۰۵ فروردين ۱۳۹۹
واقعا که یعنی شما خوشحالی که طرف ۲۰ سال عمرشو درس خونده بعد ۲۰ سال از عمرشو تدریس میکنه ..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۰ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
3میلیون بده به من بقیه اش برای خودت
Germany
ناشناس
۱۱:۵۲ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
۱- لابد بالا بودن میانگین حقوق به علت تعدادی حقوق بگیر نجومی در این وزارت است.
۲-چرااین حرف های بدون پشتوانه ایراد می شود و ذهنیت منفی در جامعه ایجاد می شود.
۳-با استفاده از منبعی ارائه دهنده این میزان حقوق ، میزان تورم تورم هم ذکر شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
کاش من هم معلم بودم
Iran (Islamic Republic of)
ahmad
۱۱:۲۲ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
ما کارگرها 2 میلیون تومان کسی صداش در نمیاد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۰ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
برادر من معلم با یک انسان اون هم کودک دلبند شما سروکار دارد که بتواند اونو خوب تربیت کند اگه خیال معلم راحت نباشد اوضاع جامعه میشود این که همه لنگ می زنند
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۱:۲۱ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
حقوق معلم 4 میلیون؟ من 10 ساله سابقه دارم حقوقم به 2 تومن نمیرسه
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۱:۱۹ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
من 28 سال سابقه دارم.تهران دبیر رسمی هم هستم.حقوقم 2میلیونو ششصد تومن.هیچ قسطی هم ندارم.!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۱۱:۱۱ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
با سلام جنا ب آقای رئیس جمهور ظاهرا" اطلاع دقیق از حقوق نداره که اینطور صحبت میکنه معلم با مدرک فوق لیسانس و 22 سال سابقه حکم حقوقی حدودا" سه میلیون و هفتصد هست. یا بنده از میانگین پایین ترم ویا.......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۱ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
خیلی هم خوب میگیری من بازنشسته باسی سال کارسه میلیون نمیگیرم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
میانگین حقوق 2500000تومان می باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
این درست نیست آقای روحانی از وضعیت حقوق معلمان خبری ندارد
Iran (Islamic Republic of)
m
۱۰:۵۰ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
همسر من با 25 سال سابقه کاری در آموزش و پرورش حدود 3 میلیون میگیرد پرسنل رسمی آموزش وپرورش نیز می باشد
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۱۰:۰۳ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
جناب آقای رییس جمهور محترم، میانگین حقوق معلمان حدود یک میلیون کمتر است، بنده خودم 3 میلیون حقوق می گیرم که با توجه به شرایط اقتصادی در شرایط خوبی نیستم.
ولی موضوع مهمتر برای من بیکاری است به طوری پسر من بیکار است و جوان بیکار، آینده اش در خطر است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۲ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
چهرمیلیون حقوق با 5 ماه تعطیلی دیگه چی می خواهید؟
Germany
ناشناس
۱۱:۵۴ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
اول از صحت وسقم این رقم مطمئن شوید بعد اظهار نظر بفرمائید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
آقای رییس جمهور:؟! اولاکه شما نباید میزان حقوق معلمان جلو دانش آموزان می گفتید!!! چون هیچ ربطی نداشت!!! وازنظرمعلمان آزاردهنده وناخوشایند بود!!!! ودوما ،آیا شما که باآب وتاب ادعای ۴ برابرشدن حقوق معلمان رامی کنید!!! آیا درشریطی بوده که قیمتها ثابت بوده؟؟؟!!!! یاقیمت ها تاصد برابر افزایش داشته؟!!! سوما ، آیااز حقوق بازنشستگان فرهنگی اطلاع دارید که باشاغلان فاصله گرفته؟؟!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
کاش ازحقوق معلمان دیروز هم میگفت که هم زمانی که سرکلاس بودند کمترین بود وهم حالا که بازنشسته هستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
قابل توجه همه مردم ، که فکر می کنن معلمان حقوقشان کم است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
پس چرا حقوق بانکها،شرکت نفت،شرکت گازو چند جای دیگر را نمی گویید فقط حقوق بخور نمیر یک معلم معلومه؟
Iran (Islamic Republic of)
تختی
۱۲:۵۶ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
امار رو اشتباه دادن جناب بنده فوق لیسانس ۲۰سال سابقه اونم روستا
خدمت میکنم کلی کرایه و گرفتاری داریم نصف حقوق میره کرایه حقوقمم تازه شده ۳۸۰۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۲ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
پس چرا اینقدر کفران نعمت میکنند؟!!
-
ناشناس
۰۹:۴۸ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
کل هزینه های زندگی سه برابر شده بس سال 91-92 یک میلیون معادل پنج میلیون 98-99 میباشد ممنون که به فکر معلمان هستید
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۹:۴۶ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
واقعا؟
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۹:۴۰ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
لیسانس 30 سال سابقه بازنشسته 96 دو دویست حقوقمه چرا دولت به کسی پاسخگو نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۹ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
اول مهر شد ولی کارمندان دانشگاه علوم پزشکی تبریز حقوق شهریورماه شان را نگرفتند این درحالی است که معوقات سال 97 هنوز تسویه نشده... وقتی امروز دختر 6 ساله ام با کفش و لباس کهنه به سرکلاس می رود ... راستی آقای روحانی کدام معلم را می شناسی که حقوق 4 میلیون می گیرند حق التدریسی ها را می گویی یا استخدامی ها کدام یکی را میگویی...
United States of America
omid
۰۹:۳۶ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
جناب آقای روحانی عزیز خسته نباشید .بگو گوشت 91 کیلو10 هزار بود
بگو پراید صفر 6 میلیون بود
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۹:۳۳ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
الکی مگع
کجا میانگین بیش از چهارمیلیونه
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۹:۳۲ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
اگر من با 6 سال سابقه معلم رسمی هستم که الان 2و خورده ای حکمم هست با کسر بیمه و صندوق یکو هشصد میگیرم الان میانگین 4منظورش کیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۵ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
عجب ما که خانواده فرهنگی هستیم تو خانواده کسی رو نداریم که تو فیش حقوقیش بیش دو و نیم میلیون بگیره تازه با سابقه هاش رو میگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۲ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
بودجه وزارت جهادکشاورزی از وضع کارمندان آن خبر دارید .................
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۱ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
درسته شغله معلمی شغل شریفی است اما این و در نظر بگیرید که 4 ماه تابستان مدارس تعطیل است و حقوق ماه های تعطیل را میگیرن، کسی که این کار را انتخاب میکنه باید بدون وزارت آموزش و پرورش درآمد و کارآفرینی نداره و حقوقش را از زحمات دیگر مشاغل میگیره پس چرا به فکر دیگر مشاغل نیستید چون بیچاره ها قرارداد کوتاه مدت دارن و اگر اعتراض کنند زود اخراج میشوند
Iran (Islamic Republic of)
تختی
۱۲:۵۱ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
جناب این امار رو کی داده والا اگه ما کارمند آموزش پرورشیم که از این خبرا نیست تعیطیلی تابستان هم مجبوریم بریم امار جناب ریئس جمهور هم صحیح نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
من با 28 سال سابقه هنوز 4 میلیون نمی گیرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۶ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
همه چیز ده برابر گرون شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
کو با ۳۰سال خدمت ۲میلیون حقوق میگیرم آقای رئیس جمهور
Iran (Islamic Republic of)
M
۰۹:۱۵ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
همسر من با ۵ سال سابقه۱.۷۰۰.۰۰۰ میگیره،با این اوضاع اقتصادی میشه با این مبلغ زندگی گذروند!؟
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۹:۱۵ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
اگر یه معلمی زیر سه میلیون تومن حقوق گرفت تکلیفش چی میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۹:۱۴ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
جناب رئیس جمهور. حقوق معلمان دو برابر شد. گوشت و مرغ و ماهی و برنج چند برابر شده؟؟؟ ... خسته نباشید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
عجب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
این حقشون نیست. وقتی کار نمیکنن چرا 4 میلیون حقوق میگیرن؟ پنجشنبه و جمعه ها تعطیل. عید تعطیل. تابستون سه ماه تعطیل. مگه سالی چند روز کار میکنن که اینقدر حقوق میگیرن؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
giddy
۱۱:۴۱ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
بغیر از تابستان خوب همه کارکنان و کارگران و ... روزهای تعطیل ، تعطیل هستند منت نزارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۱ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
خب جناب بفرمایید چرا نرفتید معلم بشید .شما تو خونه با یه بچه نمی تونید کنار بیایید .
Iran (Islamic Republic of)
سیدرضا
۲۳:۳۴ ۰۱ دی ۱۳۹۸
اگر این قدر راحته و پول مفت میدن خب شما هم بفرمایید چرا وایسادین نگاه میکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
زحمت کشیدید!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
کی 1400 میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۹:۰۰ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
معلمان که 3 ماه تابستون تعطیل هستن،تعطیلات رسمی هم که تعطیل هستن،الانم که پنج شنبه هم تعطیل هستن هفته ای 4 روز سر کارن 4 تومن هم دارن میگیرن. حقوق از این راحت تر و شیک تر کجا گیر میاد.بابا به این کارگر های بدبخت رسیدگی کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۹ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
برادر عزیز خب شما چرا نرفتید معلم بشید .تا از این همه مزایا که نامبردید بهره مند بشید.
Iran (Islamic Republic of)
giddy
۱۱:۴۰ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
من کارمند آموزش و پرورش هستم ، وقتی اظهار نظری می کنید تمام جوانب کار رو در نظر بگیرید بنده با احقاق حقوق قشر زحمت کش کارگر مخالفتی ندارم ولی حقوقی که یک معلم در طول سال میگیره فارغ از اون مسائل تعطیلی و .. با حقوق و مزایای سایر کارکنان دولت در طول سال غیر قابل مقایسه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۴ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
عجب تورم هم از سال 92 تا الان صد برابر شده توقع دارید حقوق کارمندان و فرهنگیان مثل قبل باشه
Iran (Islamic Republic of)
yas
۰۸:۵۳ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
سال1392 پوشاک بچه 5000تومان بود الان شده 50000تومان یعنی ده برابر اگر حقوق 1200000تومانی شده 3برابر در صورتی که باید می شد12میلیون تومان تا جبران این همه گرانی بشود.
Iran (Islamic Republic of)
ggrfnjn
۰۸:۴۸ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
درسال 92گوشت کیلویی 20000 بود و یه پراید هم 15000000
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۸ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
این افزایش قیمتها برای همه ملت است ، نه تنها برای شما فرهنگیان همیشه معترض بیکار و پر توقع .
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۰۸:۴۶ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
سلام ،

مادر من که مستمری بگیر آموزش و پرورش است ،
دو ملیون می گیرد .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۲ ۰۱ مهر ۱۳۹۸
سلام بر اقای ریس جمهور اشتباه به عرض شما رسانده اند حقوق من فرهنگی لیسانس 1800است با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۸ دی ۱۳۹۸
خیلی زیاد هم میگیرین هفته ای 24 ساعت کار درضمن شش ماه سال هم بیکار .یکبار شده خودتون با کارگر یک معدن مقایسه کنین دیگه ساکت میشدین