رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت: این ستاد اعتبار لازم برای تأمین کانکس برای تمامی مدارس عشایری که اکنون زیر چادر هستند را تأمین کند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، مدرسه ۱۵ کلاسه نصر سرپل‌ذهاب صبح امروز با حضور محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه، محبت جمالی‌نیا فرماندار سرپل‌ذهاب در این شهرستان افتتاح شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در بین دانش آموزان ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید و گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با برنامه‌های ما بخشی از اشتغال استان حل خواهد شد.
افتتاح مدرسه  ۱۵ کلاسه نصر سرپل‌ذهاب

مخبر با بیان اینکه مقام معظم رهبری عقیده دارند که علم باید از ایران به خارج صادر شود، خطاب به دانش‌آموزان، گفت: خودتان را با سلاح علم آماده کنید.

او افزود: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کانکس‌های را برای مدارس عشایری استان تامین خواهد کرد.

افتتاح مدرسه  ۱۵ کلاسه نصر سرپل‌ذهاب

استاندار کرمانشاه نیز در ادامه، گفت: در جریان زلزله اولین کامیون‌های شیرخشک را ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به منطقه فرستاد و سیمان رایگان برای مناطق زلزله‌زده ارسال کرد و در بازسازی و کمک رسانی‌های زیادی داشتند و مردم کرمانشاه قدردان زحمات این ستاد هستند.

افتتاح مدرسه  ۱۵ کلاسه نصر سرپل‌ذهاب


بازوند از قول مخبر مبنی بر ایجاد ۱۵ هزار شغل در ۳ سال آینده در استان سخن گفت و افزود: یک‌هزار تا یک‌هزار و ۵۰۰ مورد از این مشاغل در شهرستان سرپل‌ذهاب ایجاد خواهد شد.

افتتاح مدرسه  ۱۵ کلاسه نصر سرپل‌ذهاب
بازوند در پایان، اعلام کرد: رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) همچنین قول داد اعتبار لازم برای تأمین کانکس برای تمامی مدارس عشایری را که اکنون زیر چادر هستند را تأمین کند.

گفتنی است، رئیس ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در بخش پایانی سفرش به سرپل‌ذهاب با همراهی استاندار و مسؤولان شهرستان از چند طرح اشتغال خانگی و واحد‌های مسکونی ساخته شده با کمک این ستاد در روستای تپه عظیمه این شهرستان دیدار کرد.

افتتاح مدرسه  ۱۵ کلاسه نصر سرپل‌ذهاب

انتهای  پیام/ز

 

سفر رییس ستاد فرمان اجرایی امام (ره) به کرمانشاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.