مسئول بسیج هنرمندان آذربایجان‌شرقی از ارسال ۸۶۰ اثر به کنگره شعر محرم ویژه استان‌های شمالغرب خبرداد.

ارسال ۸۶۰ اثر به کنگره شعر محرم ویژه استان‌های شمالغرببه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، شب‌خیز قراملکی مسئول بسیج هنرمندان آذربایجان‌شرقی از ارسال ۸۶۰ اثر در حوزه مسائل روز جهان اسلام به دبیرخانه کنگره شعر محرم خبر داد و گفت: این آثار از ۲۶۵ هنرمند شمالغرب کشور به دبیرخانه کنگره ارسال شده است.

مسئول بسیج هنرمندان آذربایجان‌شرقی با اشاره به برگزاری آیین افتتاحیه کنگره شعر محرم ویژه استان‌های شمالغرب کشور در تبریز، اظهار کرد: این کنگره ویژه استان‌های شمالغرب کشور بوده، اما شاعرانی از شهر‌های دیگر نیز از این کنگره استقبال کرده و آثار خود را به دبیرخانه ارسال کرده‌اند.

او با بیان این‌که این آثار در دو بخش ترکی و فارسی در حوزه مسائل روز جهان اسلام است،افزود: ارزش‌های انقلاب اسلامی، استکبار ستیزی، جبهه جهانی مستضعفین، عدالت و عدالت خواهی، مدافعان حرم، مقاومت شیعیان در یمن، جمهوری آذربایجان، نیجریه، بحرین، وحدت در پرتو ولایت وقایع و رویداد‌ها از جمله موضوعات پرداخت شده در این جشنواره خواهد بود.

شب خیز با تاکید بر این‌که کنگره شعر محرم استان‌های شمالغرب کشور، ۱۰ مهر ماه در تبریز برگزار می‌شود، گفت: افتتاحیه این رویداد فرهنگی در کانون بسیج جوانان برگزار شده و اختتامیه کنگره نیز با حضور هنرمندان، شاعران آیینی و مذهبی مطرح و بنام کشور و با معرفی ۳۰ نفر از منتخبان، ۱۱ مهرماه در همین کانون برگزار خواهد شد.

او در خاتمه اظهار کرد: این کنگره به مناسبت ایام محرم و به همت سازمان بسیج هنرمندان استان، با حمایت معاونت فرهنگی هنری سپاه عاشورا و ادارات و مراکز فرهنگی و هنری استان در تبریز برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/ش

۸۶۰ اثر به کنگره شعر محرم ویژه استان‌های شمالغرب ارسال شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار