به گزارش خبرنگار صنعت،تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، بهمن حسین زاده مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی ایران گفت: نمایشگاههایی که در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران یا ۳۲ سایت نمایشگاهی کشور برگزار میشود نقش بسزایی در توسعه صادرات کشور دارد.
او با اشاره به اینکه در سال رونق تولید، شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی فضایی در اختیار صنایع مختلف قرار گرفته است تا تولیدات خود را به خریداران داخلی و خارجی معرفی کنند، افزود: برگزاری جلسات “B۲B” بین تولید کنندگان، بازدیدکنندگان و خریداران ازخدمات دیگری است که شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی به حاضران در نمایشگاهها ارایه میدهد.
بیشتر بخوانید: آغاز به کار ۴ نمایشگاه بزرگ بین المللی در تهران از فردا
حسین زاده به برگزاری سالانه ۹۰ نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی ایران اشاره کرد و بیان کرد: در این نمایشگاهها به واسطه خدماتی که شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی به صنایع ارایه میدهد، شاهد عقد قراردادهای هستیم که به رونق تولید و توسعه صادرات صنایع مختلف کمک میکند.
او در ادامه با اشاره به برگزاری سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ایران پلاست، بیان کرد: در این نمایشگاه بزرگ که ۵۷۰ شرکت داخلی و ۴۰ شرکت خارجی و ۱۰ هیات تجاری از کشورهای مختلف حضور داشته اند نیز جلسات B۲B برگزار شد و قراردادهایی نیز به امضا رسید.
مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران همچنین به برگزاری نحوه جدیدی از برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این روش در ایران پلاست نیز به کار گرفته شده و ضمن ارایه سالن خاص به استارت آپها و شرکتهای دانش بنیان این حوزه ارتباط عمیقی میان آنها و متقاضیان خدمات الکترونیکی حوزه پتروشیمی ایجاد شده است.
او با اشاره به جایگاه ویژه شرکتهای تعمیق ساخت داخل در حوزه پتروشیمی افزود: شرکتهای تعمیق در سالن خاصی با عنوان سالن تعمیق ساخت داخل حضور یافته اند تا امکان بازسازی تجهیزات مورد نیاز صنعت پتروشیمی که شرکتهای خارجی در این نمایشگاه ارایه کرده اند را داشته باشند.
انتهای پیام/