معاونت تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) گفت: در حال حاضر این قرارگاه در ۶ دهستان محروم خراسان رضوی به ۱۳ هزار دانش آموز خدمات فرهنگی ارائه می دهد.

خدمات قرارگاه سپاه امام رضا (ع) به ۱۳ هزار دانش آموزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  غلامرضا نیک پور معاونت تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) گفت: ۱۳ هزار دانش آموز در ۱۷۰ فضای آموزشی در دهستان‌های محروم استان مشغول به تحصیل هستند.

او ادامه داد: قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی سال گذشته چهار میلیارد ریال در حوزه خرید وسایل کمک آموزشی و تجهیزات اداری هزینه کرده است.

 معاونت تعلیم و تربیت قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام رضا (ع) گفت: پارسال و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید ۱۳ هزار بسته لوازم التحریر به ارزش ۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال در بین دانش آموزان نیازمند دهستان‌های محروم استان توزیع شد که این اعتبار امسال به بیش از ۱۰ میلیارد ریال می‌رسد.

نیک پور با اشاره به اینکه تایباد و کلات نادر به ترتیب بیشترین و کمترین دانش آموز را در برنامه این قرارگاه دارد، افزود: پارسال ۱۷۰ فضای آموزشی در مناطق محروم استان بهسازی، مرمت، زیبا سازی و حصار کشی شد که برای آن‌ها ۹ میلیارد ریال هزینه شد که این رقم امسال به بیش از ۱۰ میلیارد ریال افزایش یافت.
او تصریح کرد: امسال برای تغذیه رایگان دانش آموزان دهستان‌های محروم استان اعتباری افزون بر ۱۰ میلیارد ریال تعلق گرفته است.

انتهای پیام//ح. ص
 

ارائه خدمات فرهنگی به ۶ دهستان خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.