سرپرست راه و شهرسازی فارس گفت: عملیات احداث بزرگراه جهرم-لار-بندرعباس با همکاری راه و شهرسازی استان هرمزگان در حال اجرا بوده و تکمیل آن نیازمند ۸۵ میلیارد تومان اعتبار است.

تکمیل بزرگراه جهرم-لار-بندرعباس نیازمند ۸۵ میلیارد تومان اعتباربه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، فرزاد جمشیدی سرپرست راه و شهرسازی فارس گفت: بزرگراه جهرم-لار-بندرعباس یکی از محور‌های شریانی ارتباط بین شمال کشور و استان فارس با استان هرمزگان محسوب می‌شود که ۵۳ کیلومتر طول دارد.

او افزود: این پروژه در سه قطعه مراحل احداث را طی می‌کند که قطعه اول به طول ۱۵ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصد در دست اجرا است که ۱۲ کیلومتر آن آماده آسفالت شده و در صورت رفع مشکل قیر ظرف چند ماه آینده به بهره برداری می‌رسد.

جمشیدی ادامه داد: قطعه دوم به طول ۲۵ کیلومتر نیز با پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد در دست اجرا است.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی فارس بیان کرد: قطعه سوم این محور ارتباطی نیز به طول ۱۳ کیلومتر با پیشرفت فیزیکی ۱۵ درصدی در مرحله عملیات خاکبرداری، خاکریزی و احداث ابنیه فنی است.

او تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی کل طرح در حوزه اداره کل راه و شهرسازی فارس حدود ۳۰ درصد بوده و برای اتمام طرح نیازمند اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیارد ریال است که امیدواریم با تامین آن به موقع شاهد بهره برداری از این طرح مهم باشیم.
انتهای پیام/م

احداث بزرگراه جهرم-لار-بندرعباس نیازمند اعتبار

برچسب ها: راه و شهرسازی ، عمران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.