به مناسبت هفته دفاع مقدس ورزشگاه چند منظوره ماهان یکی از بزرگترین مجموعه ورزشی خیرساز شیراز در مهدی‌آباد به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علی نویدگویی نایب رئیس مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز گفت: ورزشگاه چند منظوره ماهان توسط خیراندیش حسین جوکار در محله‌ای از شیراز که از امکانات رفاهی و فرهنگی برخوردار نیستند به صورت هیأت امنایی مدیریت و راه‌اندازی می‌شود.

او افزود: این مجموعه ورزشی خیرساز دارای زمین چمن مصنوعی استاندارد، رختکن، اتاق‌های داوران، مدیریت، زورخانه و زمین روباز والیبال در زمینی به مساحت ۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع و ارزشی افزون‌بر ۲۰۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری می‌رسد.

نایب رئیس مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز شیراز تصریح کرد: خانواده‌هایی که در این محل ساکن هستند صبح‌ها می‌توانند در برنامه مفرح ورزش صبحگاهی در این مجموعه ورزشی شرکت کنند.

نویدگویی بیان کرد: با کمک خیران و با تلاش‌های انجام شده در ۲ کیلومتر دیگر این مجموعه عملیات اجرایی ۲ مجموعه ورزشی دیگر اغاز می‌شود که نشان از توجه جدی به اماکن محروم است.

نایب رئیس مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز گفت: تشویق و ترغیب خیران برای شرکت در طرح‌های عام المنفعه به ویژه عمرانی، فرهنگی و شهرسازی از دیگر برنامه‌های اجرایی مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ‌ساز است.
انتهای پیام/م

راه اندازی ورزشگاه چند منظوره در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار