عضو مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران از مشخص شدن نتایج اصلاح قانون انتخابات مجلس خبرگان رهبری در روز چهارشنبه خبر داد.

نتایج اصلاح قانون انتخابات مجلس خبرگان فردا مشخص خواهد شدبه گزارش  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت الله خاتمی، عضو مجلس خبرگان رهبری در حاشیه هفتمین اجلاسیه مجلس خبرگان رهبری در جمع خبرنگاران در خصوص جلسه بعد از ظهر این مجلس گفت: در این جلسه، آقای رئیسی و دو تن از اعضا صحبت کردند و ما فرصت کردیم در ارتباط با اصلاح آیین نامه قانون انتخابات مجلس خبرگان بحث کردیم که نتیجه آن فردا مشخص خواهد شد.

او ادامه داد: اصلاح قانون انتخابات بند‌های متعددی دارد که باید اعضای محترم مجلس خبرگان آن‌ها را به تصویب برسانند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری همچنین در خصوص جلسه‌ای که بعد از نماز مغرب و اعشاء انجام شد عنوان کرد: در این جلسه ۱۶ نفر از اعضاء هر کدام به مدت ۵ دقیقه صحبت کردند و بعد از صحبت‌های آن ها، آقای رئیسی ۱۵ دقیقه صحبت کردند و از مشارکت فعال اعضا در جلسه استقبال کردند و از رسیدگی به پرونده‌هایی که از سال ۸۹ نیاز به تصمیم رئیس قوه قضاییه داشت و پرونده‌های قصاصی که با مذاکره و صحبت به آشتی کشیده شده ابراز خوشحالی کردند.

او افزود: صحبت‌هایی در خصوص عفاف و حجاب صورت گرفت که اعضا تاکید داشتند عفاف و حجاب از ادارات و مسئولان شروع شود و هر سه قوه بر آن نظارت داشته باشند و اعضای خبرگان نگران این موضوع هستند.

حجت‌الاسلام سید احمد خاتمی همچنین عنوان کرد: یکی دیگر از مسائلی که در جلسه امروز به آن پرداخته شد، مسئله معیشت و فاصله زیاد بین حقوق‌ها مورد بررسی قرار گرفت و چاره جویی‌هایی در خصوص آن‌ها صورت گرفت که امیدواریم نتیجه بخش باشد.

او در ادامه گفت: قرار است تمام مطالبی که در این دو روز مطرح می‌شود، به مسئولان گفته شود و نتیجه آن هم به اعضا ابلاغ شود.


بیشتر بخوانید: پولدارها نمی‌گذارند رونق تولید شکل گیرد/ خط‌ قرمز شورای نگهبان استفاده از پول‌های کثیف در انتخابات است/ مردم از مدیران فعلی کشور ناامید هستند


عضو مجلس خبرگان در خصوص برنامه چند روز آینده این مجلس گفت: فردا هم سخنرانی‌های قبل از دستور را داریم و اصلاح قانون آیین نامه انتخابات را هم به نتایجی خواهیم رساند و حجت‌الاسلام والمسلمین طائب، رئیس سازمان اطلاعات سپاه است که در رابطه با نفوذ و ابعاد آن صحبت خواهد کرد و طبق روال قبل، پنج نفر از اعضا هر کدام به مدت ده دقیقه صحبت خواهند کرد و بعد از ظهر هم بیانیه پایانی توسط پنج نفر از اعضای کمیته بیانیه خوانده می‌شود و در روز پنجشنبه به زیارت مرقد امام (ره) خواهیم رفت و بعد از آن با مقام معظم رهبری (مدظله العالی) دیدار خواهیم داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار