رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان از تعطیلی ۸۹ واحد تولیدی در استان خبرداد.

تعطیلی ۸۹ واحد تولیدی در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمیدرضا متین، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با اشاره به اینکه از این تعداد ۹ واحد را در دستور کار قرار داریم تا احیا کنیم افزود: در حوزه تسهیلات به واحد‌های تولیدی مشکلی وجود ندارد.

او اظهار داشت: در حوزه تسهیلات، بررسی‌ها و ارزیابی‌ها انجام می‌شود و پرونده‌ها در حال پیگیری است.

متین بیان کرد: پیگیری‌های ما این است که واحد‌ها این تسهیلات را بگیرند و بتوانند به تولید ادامه دهند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان با بیان اینکه بیش از یک هزار میلیارد تومان در کانی‌های غیرفلزی در شهرک صنعتی جوکار ملایر سرمایه گذاری داشتیم عنوان کرد: تسهیلات ارزی شرکت شیشه نیز پرداخت شده است و باقی مانده این تسهیلات در آینده پرداخت می‌شود.

متین ادامه داد: تسهیلات ارزی شرکت شیشه ۷۰ درصد پرداخت شده و ۳۰ درصد آن به دلیل نقل و انتقال پول به مشکلاتی برخورد که در حال رفع است و پرداخت می‌شود.

او با اشاره به پرداخت تسهیلات به شرکت شوکت در رزن تاکید کرد: این شرکت که به بر روی بخاری‌های نسوز و جایگزینی آن‌ها فعالیت می‌کند برای کم مصرف شدن گاز در کشور هم در تلاش است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان در ادامه با بیان اینکه احیای واحد‌های راکد را در دستور کار قرار داریم گفت: پیگیری می‌کنیم که واحد‌های راکت به چرخه تولید بازگردند.

او اضافه کرد: در تویسرکان به جد پیگیر هستیم تا واحد راکت، احیا و با شرایطی که به آن تعلق می‌گیرد بتواند به چرخه تولید بازگردند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان همدان افزود: در طول شش ماهه اول سال توانستیم ۲۲ واحد را به چرخه تولید بازگردانیم.

او با بیان اینکه ۶ واحد تغییر مالکیت دادند و برای دریافت تسهیلات به بانک معرفی شدند عنوان کرد: تولید در مجموع نه تنها در استان بلکه در کشور رونق داشته است.
انتهای پیام/ج


۸۹ واحد تولیدی در استان همدان غیر فعال هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار