مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان گفت: بسیج دانش‌آموزی با همکاری بسیج اصناف طرحی با نام «یک کاسب، یک دانش‌آموز» را اجرا می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،محمد ادیب مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان در رابطه با آغاز سال تحصیلی جدید و برنامه‌های سازمان بسیج دانش آموزی در این روزها، اظهار داشت: شور و نشاط وصف‌ناپذیری با آغاز سال تحصیلی بر مدارس حاکم است و دوستان برای یک هدف متعالی دورهم جمع می‌شوند، قطعاً تلاش فرهنگیان و معلمان عزیز در عرصه تعلیم و تربیت سبب می‌شود که آینده انقلاب اسلامی و کشور اسلامی‌مان آینده‌ای درخشان و روشن باشد.

او اقدامات و برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی در آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس را چنین عنوان کرد: بسیج دانش‌آموزی هم در آئین بازگشایی مدارس با کمک معلمان و مدیران مدارس فعالیت‌های مختلفی را برعهده داشت ازجمله آذین‌بندی مدارس، نواختن زنگ مقاومت همزمان با زنگ آغاز سال تحصیلی، برپایی نمایشگاه دفاع مقدس و برگزاری یادواره‌های شهدا.

مسئول سازمان بسیج دانش‌آموزی استان اصفهان ادامه داد: همچنین دعوت از راویان دوران دفاع مقدس برای بیان خاطرات و بیان ارزش‌های دفاع مقدس و رزمندگان و شهدا از برنامه‌های بسیج دانش‌آموزی در هفته دفاع مقدس است.

او بیان کرد: برنامه‌های ابتکاری دیگر مانند اعزام کاروان ایثار در برخی نواحی انجام می‌شود و برنامه‌های متنوع دیگر که در نواحی مختلف آموزش و پرورش ممکن است متفاوت باشد.

ادیب در رابطه با کمک به دانش‌آموزان نیازمند گفت: امسال بسیج دانش‌آموزی با همکاری بسیج اصناف طرحی با نام «یک کاسب، یک دانش‌آموز» در دست اقدام دارد که بسیجیان در بازار و اصناف مختلف کمک‌های خود را در اختیار بسیج قرار می‌دهند که با کمک آموزش‌وپرورش به دانش‌آموزان نیازمند تقدیم شود.

انتهای پیام/م

 

برنامه‌های سازمان بسیج دانش آموزی اصفهان در آغاز سال تحصیلی و هفته دفاع مقدس

منبع:تسنیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.