یکی از شرکت‌های دانش بنیان، قهوه با خواص دارویی را با کمک دانشگاه علوم پزشکی شیراز تولید کرده است.

قهوه فوری با خواص درمانیبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان،  یکی از شرکت‌های دانش بنیان، اقدام به تولید قهوه با خواص درمانی غذایی کرده است و در نمایشگاه دارو و صنایع وابسته – ایران فارما به معرض نمایش گذاشته است.

در همین ارتباط، مهدی پورشهامی، مدیرعامل یکی از شرکت‌های سلامت محور که توزیع این محصول را برعهده دارد، اظهار کرد: محصولات «گانومیکس» ترکیب بین قهوه و شکلات با قارچ گانودرما است. «قارچ گانودرما» یا «قارچ ریشی» یکی از قدیمی‌ترین و اصیل‌ترین قارچ‌های شناخته شده درچین است که کشت آن از قدمتی ۲۰۰۰ ساله برخوردار است.

پور شهامی بیان کرد: این محصول از سال ۱۳۹۴ در ایران تولید می‌شود. به دلیل نوع فرمول و آنالیزه شدن آن، فقط سه شرکت در کشور‌های ایران، کانادا و انگلیس توانایی تولید این قهوه را دارند. این محصول با کمک دانشگاه علوم پزشکی شیراز تولید می‌شود. قهوه گانومیکس به کشور‌های دبی، ارمنستان، عراق و ترکیه و گرجستان صادر می‌شود.

پاسخ به سوالات پزشکی را اینجا بخوانید
او تصریح کرد: گانودرما به علت داشتن آنتی اکسیدان فراوان، می‌تواند جایگزین خوبی برای مکمل‌های درمانی شیمیایی باشد. طبق گفته متخصصان تغذیه، گانودرما به درمان بیماری‌های قلبی، آلرژی، هپاتیت و سیروز کبدی، کبدچرب، بیماری‌های کلیوی، آرامش روحی و... کمک می‌کند.
 
انتهای پیام/
 



برچسب ها: دانش بنیان ، قهوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.