ویدئویی از صحبت‌های «فرزانه روستایی» تحلیلگر تلویزیون ایران اینترنشنال را درباره توان بالای ایران در چانه‌زنی با قدرت‌های جهان مشاهده می‌کنید.

راز توان بالای ایران در چانه‌زنی با قدرت‌ها از زبان تحلیگر شبکه سعودی اینترنشنال +فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، جنگ رسانه‌ای علیه جمهوری اسلامی ایران قطعی است و نقش  شبکه‌های ضدانقلاب بی‌بی‌سی فارسی و ایران اینترنشنال فرماندهی این جنگ است. گاهی مهمانان گفت‌وگوهای این شبکه‌های ضدانقلاب صحبت‌ها و حقایقی را روی آنتن زنده بیان می‌کنند که نشان می‌دهد، کارشناسان این شبکه‌ها نیز به قدرت ایران در منطقه واقف هستند و پروژه‌های خود را شکست خورده می‌دانند.

به تازگی «فرزانه روستایی» تحلیلگر شبکه سعودی ایران اینترنشنال، در گفت‌و‌گوی زنده این شبکه، راز توان بالای ایران در چانه‌زنی با قدرت‌های جهان را فاش کرد. روستایی با اشاره به قدرت نظامی ایران، تصریح کرد که همین توان نظامی بالا موجب شده است که رئیس‌جمهور آمریکا و سایرین جانب احتیاط را بگیرند و قدرت ایران در مذاکره افزایش پیدا کند.

در ادامه ویدئویی از صحبت‌های این تحلیلگر شبکه سعودی ایران اینترنشنال را درباره توان بالای ایران در چانه‌زنی با قدرت‌های جهان را مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/

برچسب ها: ایران ، مذاکره ، ترامپ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۰۳ مهر ۱۳۹۸
از کجا معلوم آمریکا برای فروش تسلیحات بیشتر این کار رو نکرده است من شک دارم چون در این وسط امریکا بیشتر سود می کنه تا ایران بس کار کار آمریکاست در عوض 11 سپتامبر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۵ ۰۳ مهر ۱۳۹۸
ترامپ:ایران به دو طبقه فقیر و ثروتمند تبدیل شده...
اها اونوقت میشه بگی تو امریکا همین الان چه خبره؟؟؟!!!!!!!
تو اگه بیل زنی برو باغچه خودتو بیل بزن مرتیکه...
دشمنان خونی به قدرت ایران اعتراف کردن حالا باز یه عده نادون غرب پرست بیان بگن فلان و فلان...
واقعا که