رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور گفت: با فرهنگ عاشورایی جنگ اقتصادی را پشت سر می‌گذاریم.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، بختیاری، رئیس کمیته امداد کشور در مراسم صبحگاه مشترک نیرو‌های نظامی شهرستان درمیان گفت: با فرهنگ عاشورایی هشت سال از کشورمان دفاع کردیم و اکنون هم با همان رویه جنگ اقتصادی را پشت سر می‌گذاریم.


او افزود:استکباری که در هشت سال دفاع مقدس نتوانست کاری از پیش ببرد امروز با محاصره اقتصادی هم نمی‌تواند کاری کند.


بختیاری با بیان اینکه ملت ایران از تعالیم اسلام الهام می‌گیرد، گفت: اگر حزب ا... لبنان در ۳۳ روز جنگ نابرابر توانست با وجود حمایت‌های زمینی و هوایی آمریکا، اروپا و عربستان سعودی از اسرائیل، به پیروزی برسد به دلیل ایمان به خدا و اتکا به قرآن است.


رییس کمیته امداد امام خمینی کشور یکی دیگر از دستاورد‌های هشت سال دفاع مقدس را خودباوری دانست و ادامه داد: در دوران سال دفاع مقدس، جوانان و طلاب با تکیه بر خودباوری به موفقیت رسیدند.


بختیاری افزود: شعار "ما میتوانیم" از دستاورد‌های انقلاب و درس‌های امام راحل (ره) بود و امروز جوانان نسل دوم و سوم ما به پشتوانه همین شعار به قله‌های علم و دانش و صنعت رسیده اند.


او گفت: اگر امروز به عنوان یک قدرت موشکی و پهبادی در جهان مطرح هستیم، به برکت جوانانی است که امام راحل (ره) و جنگ را ندیدند، اما با اتکا به دستاورد‌های انقلاب و خودباوری سبب شدند امروز ایران اسلامی قدرت مطرح منطقه باشد.


بختیاری افزود: دشمن اعتراف کرده تحریم‌ها بر ملت ایران نتوانسته تأثیر بگذارد و ملتی که مسلح به سلاح شهادت و عاشوراست را با هیچ حیله و ترفندی نمی‌توان وادار به تسلیم کرد.
انتهای پیام/ب


سفر رئیس کمیته امداد امام خمینی کشور به خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.