محسن مسعودیان راد گفت: در پنج ماه گذشته ۲۴۶ فرصت شغلی برای مددجویان این نهاد ایجاد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محسن مسعودیان راد مدیرکل کمیته امداد استان سمنان ضمن بیان اینکه ایجاد اشتغال و اجرای طرح‌های توانمندسازی ازجمله مهم‌ترین وظایف این نهاد است،گفت: در پنج ماه ابتدای سال ۹۸ تاکنون ۲۴۶ فرصت شغلی جدید بااعتبار شش میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان برای مددجویان کمیته امداد استان ایجادشده است.

او رسیدن به خودکفایی در مددجویان را یکی از رویکرد‌های مهم این نهاد در اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی عنوان کرد و افزود: این مشاغل در قالب ۲۴۶ طرح در سراسر استان سمنان ایجادشده که ۱۲۲ طرح در بخش دام‌پروری است.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به اینکه ۹۳ طرح خدماتی و ۱۱ طرح در بخش کشاورزی است، خاطرنشان کرد: اجرای ۱۱ طرح صنایع‌دستی و هشت طرح در حوزه صنعت و معدن و یک طرح اشتغال‌زایی در حوزه شیلات اجرایی شده است.

مسعودیان راد بابیان اینکه ۵۳ فقره تسهیلات در قالب وام مجدد و توان‌افزایی به طرح‌های اشتغال‌زایی این نهاد پرداخت‌شده است، خاطرنشان کرد: درمجموع ۸۹۰ میلیون تومان تسهیلات به این نهاد پرداخت‌شده است.

او با اشاره به اینکه چهار هزار و ۵۵۹ طرح اشتغال با حمایت کمیته امداد استان سمنان در دست اقدام است، اضافه کرد: اعتبار لازم برای اجرای این طرح‌ها از محل صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت، صندوق قرض‌الحسنه بانک‌ها و صندوق توسعه ملی تأمین می‌شود.

انتهای پیام/ح

پرداخت ۸۹۰ میلیون تومان تسهیلات

برچسب ها: اشتغال ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.