رئیس دانشگاه لرستان از پذیرش ۲۵۰۰ دانشجوی جدید در مقاطع مختلف این دانشگاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،رئیس دانشگاه لرستان از پذیرش ۲۵۰۰ دانشجوی جدید در مقاطع مختلف این دانشگاه خبر داد.

خسرو عزیزی با تبریک آغاز سال تحصیلی جدید به دانشجویان نو ورود، اظهار کرد: قطعاً دانشجویان جدیدی که از دبیرستان به یک پله بالاتر و آموزش عالی ارتقا پیدا می‌کنند، نسبت به سایرین که در کنکور موفق نشدند برتری‌های علمی دارند و جز نخبگان هستند.

وی بیان کرد: امسال حدود ۲۵۰۰ دانشجوی ورودی جدید داریم که طبق میانگین سال‌های گذشته چیزی حدود ۵۸ تا ۶۳ درصد آن خانم و مابقی را آقایان تشکیل می‌دهند.

عزیزی گفت: برای دانشجویان جدید برنامه‌هایی از جمله اردوها، برنامه‌های پرسش و پاسخ با حضور خودم و سایر مسئولان دانشگاه و نشست‌هایی با دانشجویان و... را تدارک دیده‌ایم.

رئیس دانشگاه لرستان درباره برنامه‌های اجرا شده برای ورودی‌های جدید بیان کرد: خوشبختانه از غرفه‌های برپا شده استقبال خوبی شده است، هدف ما تکریم و احترام به دانشجویان جدیدالورود و به ویژه خانواده‌های آن‌هاست و در حد توان امکانات ایجاد شده است.

وی تأکید کرد: ما در دانشگاه تمام تلاشمان بر کیفی‌سازی بوده و توسعه کمی را تنها در بحث رشته‌هایی که آمایش منطقه و استان ضرورت ایجاد می‌کند، داریم.

عزیزی با اشاره به آینده شغلی دانشجویان تصریح کرد: دانشجویان در طول تحصیل در دوره لیسانس، فوق‌لیسانس و دکترا باید مهارت لازم را کسب کنند و زمانی که فارغ‌التحصیل شدند می‌توانند با دانش و مهارت‌هایی که دارند، شرکت‌هایی را ایجاد کنند و اشتغال‌زایی کنند.

انتهای پیام/ب

پذیرش ۲۵۰۰ دانشجوی جدید در دانشگاه لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.