پیامک‌های دریافتی سوم مهرماه؛

نارضایتی سهامداران از وضعیت بازار پایه بورس/ خرابی همیشگی دستگاه سنگ شکن در بیمارستان استاد عالی نسب تبریز/ بی استفاده ماندن پله برقی در میدان مرکزی نیشابور

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ مطلع شوید.

 


از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ سوم مهرماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.


 

ب

 


 

6617...0912: با سلام، کانون کارشناسان رسمی دادگستری، مبلغ 3000000 ریال هزینه بابت شرکت در آزمون شرکت تعیین کرده، وقتی زنگ می‌زنیم که آقا چه خبره، مگه یه آزمون چقدر هزینه داره؟ میگن ما خصوصی هستیم و هرچقدر دلمون بخواد تعیین می کنیم!!!!
این یعنی چی که یک امر عمومی رو دادن دست یه خصوصی و هیچ نظارتی هم نیست. لطفا رو این سوژه کار کنید، انتظار داریم شما صدای ملت را بشنوید.

 


1216...0939: با‌ توجه به بازگشایی مرز خسروی چرا هیچ اتوبوسی از پایانه های تهران به خسروی موجود نیست؟! فقط تا کرمانشاه هست.خب تا قصر شیرین و خسروی چطور بریم!؟ هزینه چقدر در میاد. خواهشا گزارشی تهیه کنید.

 


2141...0919: با سلام وخسته نباشید، از شما خواهش می کنم، تمنا دارم به داد بازار پایه بورس برسین با این قانون جدید، آقا ما اشتباه کردیم پول دادیم سهم خریدیم تو ۷۵۰ هر روز صف فروش شده ۴۷۰ ، خواهشا رسیدگی کنید.

 

8573...0936: سلام اقایان می گویند( نان گران نشده. برای نان سقف قیمت تعیین کردیم. ).اما نان بربری منطقه شهرری باقرشهر تا دیروز هفتصد می خریدیم حالا نانوا میگه گران شده هزار تومان . این چه نظارتی بر قیمت هاست؟

 

9418...0910: باسلام و خسته نباشید. لطفا در مورد قوانین جدید بازار پایه بورس که سهامداران خردی همچون اینجانب رو به خاک سیاه نشوندن گزارشی تهیه کنید و به گوش مسولین برسانید. باتشکر

 


6445...0914: باسلام لطفا از بیمارستان استاد عالی نسب تبریز گزارشی تهیه کنید هر موقع مراجعه کردیم دستگاه سنگ شکن کلیه خراب است سونوگرافی نداریم پزشک موردنظر برنامه ریزی نشده است. لطفا پیگیری کنید باتشکر ازعوامل برنامه.

 

8387...0913: چرا جلوی وام های ودیعه مسکن خانوادهای کمیته امداد شهرستان شهرکرد از تهران بسته شده است. لطفا رسیدگی کنید.

 

9839...0915: باسلام. یک پله برقی در میدان مرکزی نیشابور و مقابل شهرداری وجود داره که فقط در طول سال بیشتر از  4یا  5روز روشن نیست و کسی هم پاسخگوی چرایی آن نیست. خواهش می کنم اگر می شود گزارشی در این مورد تهیه کنید، متشکرم. . شهروند نیشابوری

 

1568...0912: یکم مهر ماه در خبر ساعت ۱۹ شبکه یک در قسمت نسخه گزارشی از سازمان انتقال خون پخش شد.گزارشی که شاید به بزرگترین مشکل این سازمان توسط مدیرش سرپوش گذاشته شد. در این گزارش مدیر گفت بودجه ما انقدری هست که از پس حقوق کارکنان بربیایم.کذب محض. من کارمند طرحی انتقال خون هستم....3 ماه است حقوق نگرفتم. 6 ماه است اضافه کار، ایاب ذهاب، حق مسکن و غذا نگرفتم. پاسخگوی بیش از یکصد بیمارستانین اما کارانه از بخش ما حذف شده... کدام حقوق؟! کدام بودجه؟! کجاست که ما نمی بینیم؟؟!!
لطفا انعکاس دهید اگر نگاه ویژه ای قرار است بشود از پرسنل بپرسند نه از کسانی که حقوقشان را از ستاد می گیرند.

 

0379...0916: چرا پیام و مشکل ما روستایی ها را به مسئولین بیمه تامین اجتماعی نمی رسانید چرا سایر بیمه ها و یا حقوق کارکنان دولت و معلمان و کامندان افزایش می دهند ولی هیچ اسمی از افزایش بیمه روستای نیست.

 

9787...0938: با توجه به نزدیک شدن به ایام اربعین حسینی متاسفانه پلیس +۱۰ واقع در میدان الغدیر از زوار اباعبدلله سوء استفاده نموده و از ایشان به هیچ عنوان عکس قبول نمی کند. با وجود اینکه همه زوار عکس به همراه دارند و مبلغ ۷۵۰۰ تومان بابت عکس دریافت می کنند.. لطفا پیگیری نمایید.


8146...0910: ما پرستاران ورودی ۹۲دانشکده پرستاری شیروان که زیر نظر علوم پزشکی بجنورد می باشد در ابتدای سال تحصیلی از همه ما تعهد گرفتند هشت سال در مناطق محروم مشغول به کار شویم.

 

5413...0914: سلام راستش از مهر 97 حدود سه ترم است که ما مدرسین و استادان علمی کاربردی بهزیستی شهرستان ارومیه حق التدریس خود را دریافت نکردیم لطفا از برنامتان پخش کنید تا مسولان بشنوند حق التدریس ما از تهران به حساب ما واریز میشه با تشکر مدرسان دانشگاه علمی کاربردی بهزیستی ارومیه با تشکر از شما.

 

1173...0912: باسلام و خسته نباشید درمورد بانک رفاه کارگران که از مستمری بازنشتگان به حساب بانک واریز می شود تمام بانکها مبلغ دو هزار تومان در حساب می ماند ولی بانک رفاه بیست هزار تومان نگه می دارد و امکانات نمیده کل بازنشتگان تامین اجتماعی مبلغ زیادی میشود این غیر قانونی است.

 

4689...0917: با سلام. من یکی از اولیای دانش آموزان مدرسه ی شاهد دخترانه امام علی در شهرستان گچساران هستم که پس از گذشت 3 روز از بازگشایی مدارس،تعدادی از اولیا دانش آموزان به نحوه کلاس بندی اعتراض داشتند و آموزش و پرورش الان اومده معلم کلاسها رو جابه جا کرده. الان این سوال مطرح است که چرا آموزش و پرورش برای رضایت شاکیان اقدام به چنین کاری کرده و آیا دانش آموزانی که الان معلم شان جا به جا شده راضی هستند یا نه؟ لطفا خواهشمندم این موضوع رو پیگیری کنید.

 

6411...0912: در دادسرای ناحیه 31 تهران (جرایم رایانه ای-واقع در خیابان اباذر) هر هفته سه شنبه ها متهم هایی که رای غیابی برای آنها صادر شده به انجا می کشانند. صبح تا ظهر مردم آنجا معطل می شوند تا ماشین از کلانتری ۱۴۰ باغ فیض بیاید و پرونده ها را به دادگاه منتقل کند ولی به دلیل سهل انگاری مسئولین دادسرا و کلانتری این اتفاق نمی افتد. خواهش می کنم از این موضوع گزارشی تهیه کنید تا حق مردم این طور ضایع نگردد.


6515...0916: سلام. بچه من میتونه درس بخونه ولی رییس مدرسه روستای عمار کلهو واقع در شهرستان دوره بخش شاهیوند 2 ساله نمیزار درس بخونه میگه باید ببریش مدرسه استثنایی من هم هزینه ندارم لطفا پیگیری کنید.

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Netherlands
حسین نصر
۱۸:۱۶ ۰۳ مهر ۱۳۹۸
با سلام... خواهشا گروه خبر اقتصادی حوادث و قوانین مضحک بازار پایه را به گوش مسولان برسونند.... چطور اقای هامونی این بازار را نابود کرد
آخرین اخبار