ه مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، آیین غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای سوسنگرد برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس با هدف تجدید میثاق با شهدای انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس مراسم غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدا سوسنگرد با حضور عباس پور عاطف معاون سیاسی فرمانداری، طرفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج و جمعی از مدیران و کارکنان ادارات شهرستان برگزار گردید.

معاون سیاسی فرماندار دشت آزادگان امروز چهارشنبه با حضور در این مراسم گفت: تجلیل از مقام شهدا، ایثارگران و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس باعث افتخاراست و این شهداء هستند که با نثار خون خود عزت، کرامت، سربلندی و اقتدار به ایران اسلامی بخشیدند لذا بر ماست که پاسداران خوبی برای حفظ این ارزش‌ها باشیم.

طرفی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیز با اشاره به اهمیت احیاء و زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت بیان داشت: ما هرچه داریم از شهداء و ایثارگری‌های شهداء است که باید قدردان آن‌ها باشیم.

او تصریح کرد: چیزی که امروز مهم است انتقال اهداف والای شهدا و ایثارگران به نسل جوان جامعه است، انتقال آموزه‌های ایثار و شهادت به نسل جوان می‌تواند دشمنان را مایوس و ناامید سازد و بر ماست که با الگو برداری از این شهیدان عزیز و عمل به وصایای آن‌ها مفاهیم و فرهنگ ایثار و شهادت را بیش از پیش گسترش دهیم.

طرفی در ادامه سخنان خود با تجلیل از مقاومت و مجاهدت‌های مدافعان حرماذعان داشت: این عزیزان با الهام از مکتب ایثار و فداکاری امام حسین (ع) و پیروی از رهنمود‌های مقام معظم رهبری (مدظله العالی) با نثار خون پاکشان نه تنها اقتدار و عزمت نظام اسلامی را به جهانیان نشان دادند بلکه مشت محکمی بر دهان دشمنان و نظام سلطه و سرسپردگان آن‌ها زدند.

انتهای پیام/گ

غبارروبی مزار شهدای ۸ سال دفاع مقدس

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.