رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: ۷۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان‎قیمت برای پرداخت به اصناف خسارت‎دیده از سیل استان ابلاغ شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، محمدرضا صفی خانی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان گفت: ۷۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات ارزان‎قیمت برای پرداخت به اصناف خسارت‎دیده از سیل استان ابلاغ شده است.

 صفی خانی  افزود: بر اساس مصوبه هیات دولت ۴۵۰ میلیارد تومان برای این مهم میان استان‌ها توزیع شد که سهم لرستان در مرحله نخست پنج میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان بود.

او ادامه داد: با اعتراض استان و پیگیری‌های انجام شده این رقم به بیش از ۷۵ میلیارد تومان افزایش یافته و بانک‌های عامل برای پرداخت این تسهیلات کم بهره نیز مشخص شده اند.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان تصریح کرد: علاوه بر این، تاکنون ۷۰۰ واحد صنفی در پلدختر موفق به دریافت تسهیلات ۱۵ تا ۴۵ میلیون تومانی شده اند و بنیاد مسکن نیز کار پرداخت کمک‌های معیشتی به این واحد‌ها را انجام می‌دهد.

صفی خانی گفت: تمامی واحد‌های خسارت دیده صنعت، صنف و قالی بافی بر اساس نوع خسارت و مشخصات صاحبان آن‌ها در سامانه سجاد نام نویسی شده اند و پرداخت تسهیلات نیز بر اساس این اطلاعات خواهد بود.

سیل امسال بیش از ۴۱۰ میلیارد تومان به حدود ۲ هزار واحد صنعتی، صنفی و قالیبافی لرستان خسارت زد.

انتهای پیام/ر

۷۵ میلیارد تومان برای اصناف سیل‎زده لرستان ابلاغ شد

برچسب ها: تسهیلات ، سیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.