مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان گفت:از ابتدای سال ۹۷ تا پایان شش ماهه سال ۹۸ بیش از یک هزار و ۳۰۰ حادثه در شهرستان اردستان ثبت شده است که افراد زیادی جان خود را از دست داده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،مهیار حاجی مالیان مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان امروز در جلسه کمیته جامعه ایمن در فرمانداری اردستان اظهار داشت: در موضوع حوادث بعد از مرگ و میر و بیماری‌های غیر واگیر در کشور حوادث بزرگترین عامل مرگ و میر در جوانان است.

او افزود: باید همه نهاد‌ها و سمن‌ها با یکدیگر متحد شده تا آمار حوادث را در اردستان کاهش دهیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان گفت: از ابتدای سال ۹۷ تا پایان شش ماهه سال ۹۸ بیش از یک هزار و ۳۰۰ حادثه در شهرستان اردستان ثبت شده است که افراد زیادی جان خود را از دست داده است.

اوابراز داشت: رشد حوادث در اردستان سالیانه مثبت بوده که در این راستا شاهد افزایش ۴۰ تا ۵۰ درصدی حوادث بوده ایم بر این اساس اقدامات اولیه هم باید در راستای توقف این رشد و افزایش ایمنی در جامعه و پیشگیری از حوادث باشد.

حاجی مالیان بیان داشت: بالاترین آمار حوادث مربوط به حوزه ترافیکی بوده که در شهر و جاده ترانزیت انجام شده که باید در این زمینه نقاط حادثه خیز را شناسایی و سپس نسبت به اصلاح آن اقدام کنیم.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اردستان تصریح کرد: موضوعات پیشگیری از حوادث اگر با جدیت دنبال شود نباید شاهد اتفاق‌های ناگوار آن هم با کار‌های جزئی باشیم و اصول ایمنی همیشه باید اولویت هر دستگاهی باشد که بعضا از آن غافل می‌شوند و نکات ظریف در خصوص ایمنی نادیده گرفته می‌شود.

انتهای پیام/م

 

حوادث بزرگترین عامل مرگ و میر جوانان اردستانی است

 

برچسب ها: علوم پزشکی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.