فرماندار بوشهر گفت: توسعه کشت گلخانه‌ای به عنوان یک اولویت بسیار مهم در دستور کار است و باید همکاری ویژه‌ای در این زمینه انجام شود.

توسعه کشت گلخانه‌ای به عنوان یک اولویت بسیار مهم در دستور کار استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عباس جمشیدی در نشست ستاد اقتصادی مقاومتی شهرستان بوشهر  با تاکید بر گره‌گشایی از مشکلات مردم، بیان کرد: مشکلات توسعه کشت گلخانه‌ای در شهرستان بوشهر رفع شود.

او با بیان اینکه باید در زمینه توسعه کشت گلخانه‌ای و طرح‌های حوزه کشاورزی تسهیل شود، عنوان کرد: باید دست سرمایه‌گذاران را بگیریم و کمک کنیم تا شاهد تسریع در اجرای طرح‌های حوزه کشاورزی باشیم.

فرماندار شهرستان بوشهر خواستار تسهیل و تسریع در صدور اسناد شد و بیان کرد: برخی از بهره‌برداران از عدم همراهی برخی از بانک‌ها گلایه دارند که انتظار داریم همکاری و مشارکت لازم از سوی بانک‌ها به خوبی انجام شود.

جمشیدی با اشاره به اینکه مشکل آب مربوط به گلخانه‌ها باید در سریع‌ترین زمان حل شود، تاکید کرد: باید در این حوزه با نگاه مثبت و حرکت انقلابی حرکت کنیم تا مشکلات رفع شود.

او افزود: شرایط کشور به گونه‌ای است که باید تلاش مضاعفی برای رفع مشکلات داشته باشیم و هر چه سریع‌تر نسبت به رفع گره‌های پیش پای تولید اقدام کنیم و زمینه توسعه بیش از پیش فراهم شود.

فرماندار شهرستان بوشهر تاکید کرد: وظیفه داریم از هر راهی برای رفع مشکل مردم استفاده کنیم و واحد‌های غیرفعال را نیز فعال کنیم و زمینه برای توسعه تولید و افزایش کشت گلخانه‌ای فراهم شود.

انتهای پیام/م

همکاری برای توسعه کشت گلخانه‌ای

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.