به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمیدرضا صائمین، مسئول ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی استانداری همدان در نشست هماهنگی و نحوه خدمات رسانی به زائران اربعین حسینی و در جمع مجتمع داران و مدیران و کارشناسان مرتبط استان، تشکیل ۴ هیأت بازرسی در قالب تیم ۸ نفر به منظور بازرسی از نحوه ارائه خدمات به زائران اربعین را از جمله اقدامات برشمرد و افزود: یکی از دستگاههای قوی که همیشه پای کار بوده و قوی عمل کرده اند، همین مجتمعهای خدماتی رفاهی هستند و خوشبختانه به لحاظ ارائه خدمات به زائران اربعین حسینی در کشور جایگاه مطلوبی داریم و این باعث افتخار است که با میزبانی از زائران، پرچم خادمی امام حسین (ع) در این استان علم شده است.
او بر حضور تمام وقت مدیران مجتمعها در ایام اربعین تأکید کرد و ابراز داشت: تجهیز و افزایش فضای نمازخانه ها، تأمین آب در تانکرهای سیار در صورت ضرورت برای سرویسهای بهداشتی، نظافت و بهداشت محیط مجتمع ها، بهداشت مواد غذایی، الزام داشتن کارتهای بهداشتی، تعیین نرخ نامه رستورانها و اقلام توزیعی و پخش اذان از بلندگو در سه نوبت از جمله مواردی است که باید در دستور کار قرار گیرد.
صائمین، مجتمع های خدماتی رفاهی را پیشانی استان برشمرد و تأکید کرد: نحوه برخورد با زائران اباعبدئالله الحسین (ع) باید مناسب و در شأن آنان باشد.
انتهای پیام/ د