مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیروان از برگزاری دوره آموزشی نماز کلید بهشت با همکاری آموزش و پرورش سیروان و معاونت سواد آموزی استان خبر داد .

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام  ;برگزاری دوره آموزشی نماز کلید بهشت در استان ایلامدوره آموزشی نماز کلید بهشت با حضور زنگنه ، مدرس اعزامی از طرف معاونت سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش استان ایلام در محل سالن اجتماعات این اداره برگزار شد .

این دوره با حضور 20 نفر از آموزش دهندگان نهضت سواد آموزی برگزار شد و آموزش شیوه های دعوت به نماز، معارف نماز و احکام نماز در این جلسه تشریح گردید.

مرشدی مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیروان در این جلسه گفت:کلاس های نهضت سواد آموزی معمولا در دور افتاده ترین نقاط تشکیل می شود و این مسئله فرصت خوبی برای اشاعه احکام و معارف نماز در بین آحاد جامعه به ویژه مناطق محروم و دورافتاده است.

او افزود:ارائه جدیدترین مطلب در خصوص روش های جدید عوت به نماز می تواند راهکار مناسبی برای اشاعه فرهنگ اقامه نماز در بین نوجوانان و جوانان است.

مرشدی اظهار کرد:یکی از اهداف نهایی هر سواد آموز یادگیری شیوه و سبک زندگی و بالا بردن اطلاعات عمومی است که آموزش دهندگان در این راستا با بهره گیری از علم روز و انتقال آن به سواد آموزان می‌توانند در راستای آگاهی دادن به جامعه کمک بزرگی انجام دهند

مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیروان ادامه داد:از مهم‌ترین اهداف آموزش عملی نماز کلید بهشت آشنایی سواد آموزان با ضرورت و چرایی اقامه نماز و علاقه مندی به خواندن نماز و رعایت احکام آن است که امید است اموزش دهندگان در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نکنند.

انتهای پیام/با

آموزش عملی نماز کلید بهشت در ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.