سخنرانی دونالد ترامپ در مجمع عمومی سازمان ملل متحد باعث شد بزرگترین شرکت‌های فناوری در آمریکا ارزش بازار خود را از دست بدهند.

سخنرانی ترامپ در سازمان ملل ضربه بزرگی به شرکت‌های فناوری آمریکا زدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، مرکز رسانه دیجیتال اعلام کرد: بزرگترین شرکت‌های فناوری در آمریکا به علت سخنرانی دونالد ترامپ، رئیس جمهور این کشور در مجمع عمومی سازمان ملل میلیارد‌ها دلار از ارزش بازار خود را از دست دادند.

مرکز رسانه دیجیتال دیروز در بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن در اختیار سومریه نیوز قرار گرفت، اعلام کرد: «سخنرانی ترامپ ۵۸ میلیارد دلار به شرکت‌های فیسبوک، امازون، اپل، نتفلیکس و الفا بت -شرکت مادر گوگل- خسارت وارد کرد به طوریکه به گزارش پایگاه آمریکایی «بیزنس اینسایدر»، نتفلیکس ۴.۳ درصد، فیسبوک ۳ درصد، آمازون ۲.۵ درصد، گوگل ۱.۳ درصد و اپل ۰.۵ درصد از ارزش بازار خود را از دست داده‌اند».

به گفته این مرکز، ترامپ در این سخنان از شرکت‌های مالک تریبون‌های پایگاه‌های اجتماعی انتقاد کرد و گفت: «این شرکت‌ها بیش از آنچه می‌بینیم و می‌توانیم بگوییم قدرت دارند و جامعه آزاد به غول‌های شبکه‌های مجازی اجازه ساکت کردن مردم را نخواهد داد».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار