پس از بروزرسانی iOS، سیستم‌عامل تلویزیون‌های اپل یعنی tvOS 13 ارتقاء یافته و اکنون دارای قابلیت‌های جدیدی است.

قابلیت‌های جدید اضافه شده به tvOS 13 تلویزیون‌های اپلبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کاربران آیفون تنها کسانی نیستند که این هفته چیز جدیدی از سوی اپل دریافت می‌کنند زیرا صاحبان تلویزیون‌های اپل نیز در این دسته قرار دارند.

بر اساس جدیدترین خبر منتشر شده سیستم‌عامل tvOS 13 در حال ارائه شدن به صورت گسترده برای دارندگان Apple TV در سراسر جهان است. در نتیجه اگر شما هم یکی از این افراد هستید آماده روبه‌رو شدن با چند ویژگی جدید و بهبود بعضی از بخش‌ها باشید، به خصوص اگر از بازی کردن لذت می‌برید.

قابلیت موجود در بروزرسانی جدید Apple TV

یکی از مهم‌ترین بروزرسانی‌های ارائه شده، پشتیبانی از چند کاربر است که به صاحبان تلویزیون‌های اپل اجازه می‌دهد چند پروفایل مختلف ساخته و هر کدام از آن‌ها را به سلیقه خود شخصی سازی کنند. هر کدام از این پروفایل‌های می‌تواند برای یک فرد باشد و بر اساس علایق او طراحی شود.

قابلیت‌های جدید اضافه شده به tvOS 13 تلویزیون‌های اپل


بیشتر بخوانید: بروزرسانی ۱۳.۱ سیستم عامل iOS منتشر شد 


علاوه بر این، یک صفحه نمایش جدید اکنون برای کاربران اپل تی وی در دسترس است که شامل پیش نمایش‌‌های ویدیویی تمام صفحه، ویژگی تصویر در تصویر و مرکز کنترل است. اکنون تا آنجایی که بخش بازی این دستگاه پیشرفت می‌کند، tvOS 13 پشتیبانی از اپل آرکید را به ارمغان می‌آورد و همچنین به کاربران اجازه می‌دهد از دسته‌های پلی‌استیشن 4 سونی و Xbox One مایکروسافت استفاده کنند.

همچنین این شرکت کوپرتینویی بخش جدیدی برای ورود اضافه کرده است که با اپل پشتیبانی می‌شود. این بخش جدید به شما این امکان را می‌دهد که به جای نیاز به ایجاد نام کاربری و رمز عبور، با Apple ID خود وارد شوید. در آخر نیز باید به این مسئله اشاره کنیم که این بروزرسانی چند محافظ صفحه نمایش (Screen Saver) جدید از تصاویر زیر دریا به دستگاه اضافه کرده که حاصل همکاری شرکت سازنده با واحد تاریخ ملی بی‌بی‌سی (BBC National History Unit) است.

انتهای پیام/

جدیدترین قابلیت‌های اضافه شده به سیستم‌عامل Apple TV

برچسب ها: فناوری ، اپل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.