️دومین ایستگاه آتش نشانی همزمان باروز آتش نشانی درتربت جام افتتاح می شود.

️افتتاح دومین ایستگاه آتش نشانی درتربت جامسیدعلی حسینی شهردار تربت جام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گفت: وجود تنها یک ایستگاه آتش نشانی درمنطقه شمال شهر و در بلوار جانبازان نمی‌تواند باتوجه به ترافیک شهری درحداقل زمان ممکن درهنگام بروز حوادث و باتوجه به ترافیک شهری خدمات مطلوبی به حادثه دیدگان در نقاط جنوبی شهر ارائه کند.
 
او ادامه داد:  باتوجه به این معضل و ارائه خدمات مطلوبتر در هنگام بروز حوادث در نقاط جنوبی شهر با راه اندازی ایستگاه دوم آتش نشانی در این منطقه ازشهر بتوانیم درحداقل زمان ممکن درمحل بروزحادثه جهت امدادرسانی حضورداشته باشیم.

وی همچنین افزود: باتوجه باینکه پروژه مسکن مهر شهرستان جمعیتی بالغ بر ۲ هزار خانوار را در خود جای داده است این ما را مصمم ترکرد تا ایستگاه دوم آتش نشانی شهرستان را درمحدوده این پروژه واقع دربلوارشاهداحداث کنیم.

او تصریح کرد: ایستگاه دوم آتش نشانی شهرستان که همزمان با روز آتش نشانی در هفتم مهر امسال افتتاح و راه اندازی خواهد شد در زمینی به مساحت ۵۰۰ مترمربع احداث که با راه اندازی آن می‌توان کاهش زمان اطفای حریق وارائه خدمات امدادی را به حداقل زمان ممکن رساند.

او در ادامه به عملکرد آتش نشانی تربت جام درشش ماهه اول سال جاری اشاره کرد و گفت: درنیمه اول سال ۹۸ درحدود ۲۶۴ ماموریت آتش نشانی تربت جام گزارش شده که ازاین تعداد ۱۲۸ موردآن اعلام حریق و ۱۳۶ عملیات دیگرنیز امداد و نجات بوده است که در طی این مدت ۹ نفر از شهروندان شهرستان جان خودرا ازدست دادند.

حسینی به نحوه آموزش شهروندان درهنگام بروزحوادث پرداخت و گفت: شهروندان می‌بایستی آموزش‌های لازم را در هنگام بروز حوادث فراگرفته که براین اساس درنیمه اول سال جاری درحدود ۶۰۰ نفر از شهروندان تربت جام توسط کارشناسان امداد و نجات آتش نشانی تربت جام آموزش‌های لازم را فراگرفته اند.

انتهای پیام//س. ج
 
 

ضرورت آموزش شهروندان درهنگام بروزحوادث 

برچسب ها: آتش نشانی ، ترافیک ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار