سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی امروز داور با بازیکنان پرخاشگرانه صحبت می‌کرد و واقعا این موضوع تیم ما را اذیت می‌کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن خلیلی، سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس تهران پس از شکست مقابل سپاهان بیان کرد: سرمربی تیم باید درباره مسائل فنی صحبت کند، اما در این بازی ما درگیر حواشی داوری بودیم و از داور این دیدار راضی نیستیم.

او افزود: در نیمه اول صحنه‌هایی رخ داد که بازی از کنترل داور خارج شد و نمی‌خواهم بحث مشکلات داوری را باز کنم، اما زمانی که کیانی روی ترابی تکل زد و داور به کیانی کارت زرد نشان داد اعتراض داشتم، زیرا داور در لحظه خطا به یک سمت دیگر نگاه می‌کرد و چطور فقط به کارت زرد بسنده کرد؟


بیشتر بخوانید: مصلح: برابر تیم سابق بازی کردن شبیه لبه تیغ راه رفتن است/ وحید امیری از من عذرخواهی کرد


خلیلی ادامه داد: داور می‌توانست در بازی صحنه‌ها را بهتر سوت بزند، اما او با بازیکنان پرخاشگرانه صحبت می‌کرد و این باعث شده بود شجاع خلیل‌زاده و کنعانی‌زادگان عصبانی شوند. واقعاً بحث داوری ما را اذیت می‌کند. در این بازی از لحاظ فنی خوب بودیم و هر چند در نیمه دوم مقداری دچار افت شدیم.

خلیلی خاطرنشان کرد: دلیل افت نیمه دوم این بود که سپاهان ۲ روز بیشتر از ما استراحت کرد و ساعت بازی‌های پرسپولیس هم خوب نیست.

سرپرست پرسپولیس در مورد بلیت فروشی این دیدار گفت: ما با سایت بلیت‌فروشی مشکل داریم که باید برطرف شود. در همه جای دنیا تلاش می‌کنند تا هوادار به ورزشگاه بیاید، اما نمی‌دانم چرا برای ما بازی‌ها را ساعت ۴ می‌گذارند تا کمتر هوادار بیاید. امیدوارم بازیکنان در آینده بازی‌های بهتری انجام دهند، همانطور که تیم در شهرآورد پیروز شد.


بیشتر بخوانید: کالدرون: پرسپولیس بیشتر از تیم‌های لیگ قهرمانان دوندگی دارد/ مهاجمان ما تاثیرگذار نیستند


خلیلی در پایان درباره بیانیه باشگاه استقلال بیان کرد: من شغل دومی ندارم و تنها شغلم سرپرستی تیم فوتبال پرسپولیس است، اما هر کجا احتیاج باشد، نه تنها من و بلکه سرمربی و مدیر‌عامل تیم از حق‌مان دفاع می‌کنیم.

انتهای پیام/

اظهارات خلیلی درباره شکست پرسپولیس مقابل سپاهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۹ ۰۴ مهر ۱۳۹۸
پس فقط به شغل اولت برس۰
آخرین اخبار