مراسم تودیع و معارفه فرماندار فسا با حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس برگزار شد.

تودیع و معارفه فرماندار فسابه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در مراسم تودیع و معارفه فرماندار فسا، گفت: گروه‌ها و احزاب سیاسی در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی نقش مهمی دارند و تلاش کنند تا تمامی احزاب و گروه‌ها برای ایجاد یک فضای بسیار صمیمی برای حضور مردم در پای صندوق‌های رای ایجاد کنند.

سید احمد احمد زاده لزوم مشارکت مردم در تمام فعالیت‌های اجتماعی و سیاسی را در همه جوامع پذیرفته شده و به روز دانست و گفت: از این رو باید مشارکت مردم را بر ایجاد وحدت در همه از جمله مسایل فرهنگی، اجتماعی و سیاسی جلب کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری فارس در ادامه اظهار داشت: با توجه به اهمیت برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و بانشاط، دانشگاه و دانشگاهیان نیز باید فضای جامعه و به ویژه جامعه دانشجویی و نخبگان را به سمت مشارکت حداکثری هدایت کند تا بتوانیم یک انتخابات بسیار سالم و چشم گیری داشته باشیم.

او با بیان اینکه همه عوامل اجرایی انتخابات می‌بایست با همکاری عوامل نظارت در فراهم کردن شرایط جهت برگزاری انتخاباتی امن و پرنشاط تلاش نمایند با تاکید بر ضرورت بسترسازی در جامعه به منظور گسترش فضای باز سیاسی در چارچوب‌های قانونی اظهار داشت: گروه‌ها و احزاب سیاسی قانونی باید به عنوان محور اصلی در ایجاد فضای پرنشاط سیاسی ایفای نقش کنند.

در پایان این مراسم از خدمات سلیمان کرمی تقدیر و حسین آرگیو به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان فسا معرفی شد.
انتهای پیام/م

معرفی فرماندار فسا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۲۵ ۰۶ مهر ۱۳۹۸
حسین آرگیو کجا و فرماندار کجا
آخرین اخبار