شرکت گوگل با ارائه کردن قابلیت‌های جدید در پیام‌رسان Hangouts نیازهای کاربران آن را برطرف کرده است.

برطرف شدن نیازهای کاربران در Hangouts با قابلیت‌های جدید

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، گوگل در حال ایجاد تغییراتی در برنامه Hongouts Chat روی هر دو پلتفرم اندروید و iOS است. بزرگترین پیشرفتی که در این برنامه صورت گرفته به کاربران کمک خواهد کرد تا افراد و روم‌های مورد نظر خود را روی برنامه موبایلی خود راحت‌تر پیدا کنند.


بیشتر بخوانید: پرچمدار جدید شیائومی با نمایشگر آبشاری و دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی معرفی شد + فیلم


گوگل برای راحت کردن کار کاربران خود برای پیدا کردن چت‌های مخصوص خود اقدام جالبی انجام داده است و به نظر می‌رسد کاربران از این اقدام راضی خواهند بود. این شرکت برای جدا کردن افراد مختلف و گروه‌ها آن‌ها را از هم جدا کرده است و نام آن‌ها را افراد (People) و روم‌ها (Rooms) گذاشته است. بخش دیگری که در این نرم‌افزار پیام‌رسان وجود دارد، بات‌ها هستند که در قسمت افراد قرار گرفته‌اند و همین مسئله باعث پیدا شدن راحت آن‌ها می‌شود.

علاوه بر این، جدیدترین آپدیت Hangouts Chat فیلترهای بالای تب‌های مختلف خود را ندارد که باعث ساده‌تر شدن ناوبری این برنامه خواهد شد. اساسا، کاربران می‌توانند از ذره‌بین قرار گرفته شده در بالای این اپلیکیشن استفاده کنند و افراد، چت‌روم‌ها و بات‌ها را پیدا کنند یا یک چت جدید را با لمس کردن دکمه + در گوشه پایین برنامه آغاز کنند.

همه تغییرات اعلام شده توسط گوگل از امروز روی پلتفرم iOS بارگذاری خواهد شد و برای داشتن آن، تنها نیاز به بروزرسانی برنامه است و تا هفته آینده برای گوشی‌های اندروید عرضه خواهد شد. این تغییرات به صورت خودکار با آپدیت کردن برنامه روی آن قرار خواهند گرفت.

Hangouts Chat یک پیامرسان است که گوگل آن را در تاریخ ۱۵ می ۲۰۱۳ در کنفرانس Google I/O معرفی کرد. این نرم‌افزار برای جایگزینی Google Talk ,Google+ Messenger و سرویس چت ویدئویی Google+ Hangout معرفی شد.

انتهای پیام/

تغییرات جدید روی برنامه Hangouts Chat

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.