خطیب موقت نماز جمعه شهرکرد:

شجاعت اصل اساسی در مسیر مبارزه با دشمنان است

خطیب موقت نماز جمعه شهرکرد گفت: شجاعت اصل اساسی در مسیر مبارزه با دشمنان است و ترس نتیجه‌ای جز ذلت نخواهد داشت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، حجت اسلام سید محمد احمدی امام جمعه موقت شهرکرد در خطبه‌های نماز جمعه امروز ۵ مهر ۹۸ در مصلای امام خمینی (ره) این شهر گفت: ملت ایران باید هوشیار باشد و بداند شجاعت اصل اساسی در مسیر مبارزه با دشمنان است و ترس نتیجه‌ای جز ذلت نخواهد داشت.

او افزود: مسئولان محکم و مقاوم مقابل دشمنان بایستند و بدانند مذاکره با آمریکا و ایادی آن نه تنها دین و دنیا را ذایل می‌کند بلکه وطنمان را هم از دست خواهیم داد.

احمدی ادامه داد: ملت ایران هم با درس گرفتن از دوران دفاع مقدس ایستادگی را سرلوحه قرار داده اند و این رمز پیروزی بر مشکلات و له کرن آمریکا زیر پا خواهد بود.

او، به سالروز دفاع مقدس هم اشاره و اضافه کرد: مقاومت درس بزرگ این حماسه، و امنیت، استقلال و عزت ثمره آن است و امروز هم همان راه را ادامه خواهیم داد و اجازه نمی‌دهیم دشمنان به بهانه مذاکره و کنار آمدن ملت ایران را ذلیل کنند.

امام جمعه موقت شهرکرد گفت: جوانان حسینی در دوران دفاع مقدس به امر ولی فقیه خود لبیک گفتند و در راه دفاع از کشور به میدان آمدند و به طور واقع نظریه ولایت فقیه در راهبری نظام انقلاب اسلامی اثبات کردند.

احمدی افزود: دشمنان داخلی و خارجی می‌خواهند با آمریکا کنار آییم تا به اصطلاح سایه جنگ از سر ملت ایران دور شود و این یعنی ترس از دشمنان، ذلت پذیری و داشتن ذات گاو شیرده بودن که این‌ها از شأن مردم غیور ایران اسلامی دور است و هیچ گاه ملت این را نخواهد پذیرفت.

او اظهار داشت: امروز موج بیداری اسلامی در منطقه دوباره زنده شده و این یعنی سر دادن ندای ظلم ستیزی ملت‌های مسلمان که همان درس بزرگ نظام جمهوری اسلامی ایران به تمام مردم دنیا است.

احمدی همچنین از مسئولان خواست به فکر معیشت مردم باشند و حل مشکلات اقتصادی آن‌ها و نظارت‌های دقیق را سرلوحه خود قرار دهند چرا که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کمک به تولید و ایجاد اشتغال برای جوانان است.

خطیب نماز جمعه این هفته شهرکرد در پایان از عملکرد قوه قضائیه در مبارزه با مفاسد اقتصادی بدون هیچ اغماض و تبعیضی قدردانی کرد و گفت: ریشه تمام مفاسد اقتصادی با نظارت‌های دقیق دستگاه‌های مرتبط خشکیده خواهد شد.

انتهای پیام/ز

مقاومت، درس بزرگ دفاع مقدس، و امنیت، استقلال و عزت ثمره آن است

برچسب ها: نماز جمعه ، شهرکرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار