معاون امور عمرانی استاندار خوزستان، تکمیل زیرساخت‌های اربعین را از اولویت‌های معاونت عمرانی استانداری عنوان کرد.

فاضل عبیات معاون عمرانی استانداری خوزستان در جریان بازدید از جاده‌های مواصلاتی و محل استقرار مواکب و همچنین پارکینگ‌ها و زیرساخت‌های پایانه مرزی چذابه در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: تکمیل زیرساخت‌های اربعین از اولویت‌های معاونت عمرانی استانداری در تمامی کار‌ها است، به نحوی که امکان میزبانی و تردد زائران ابا عبدالله الحسین (ع) به بهترین نحو انجام پذیرد.

تکمیل زیرساخت‌های اربعین از اولویت‌های معاونت عمرانی استانداری خوزستان

او بیان کرد: با توجه به اینکه امسال روادید زوار اباعبدالله الحسین (ع) حذف شده است پیش بینی می‌کنیم تعداد زوار نیز افزایش یابند.

عبیات اظهار داشت: تلاش می‌کنیم با بسیج تمامی امکانات استان و شهرستان نواقص موجود را مرتفع نمائیم و از مدیران پروژه‌های فعال در این مسیر خواست با رعایت اصول فنی و استاندارد هر چه سریع‌تر پروژه‌ها را به اتمام برسانند.

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان که در این بازدید معاون عمرانی استاندار را همراهی می‌کرد با ارائه گزارشی از وضعیت مسیر‌های ارتباطی و همچنین محل استقرار مواکب و پارکینگ ها، خواستار همکاری بیش از پیش ادارات کل در اجرای مصوبات ستاد اربعین حسینی و همچنین تسریع و تکمیل زیرساخت‌های این مسیر تا قبل از رسیدن کاروان ها‌ی زوار اربعین حسینی اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.

تکمیل زیرساخت‌های اربعین از اولویت‌های معاونت عمرانی استانداری خوزستان

انتهای پیام/گ

لزوم تسریع در آماده سازی جاده‌های اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جلالی
۱۷:۳۷ ۰۷ مهر ۱۳۹۸
با فرا رسیدن اربعینی امام شهداء یادتان میاد که این جاده هنوز تکمیل نشده وبا گذشت اربعین امام حسین ع جاده را به امید اربعینی سال بعد فراموش می کنید