شهرداری میزبان سالمندان کرمانشاهی

رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه گفت:در هفته سالمند، برنامه‌های شهروندی مختص سالمندان در چهار فرهنگسرای شهر بصورت رایگان صورت می‌گیرد.

شهرداری میزبان سالمندان کرمانشاهیعبدالمالکی رییس سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری کرمانشاه  در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، گفت:آزمایش‌های رایگان قند خون و فشار خون برای سالمندان در فرهنگسرای کزازی انجام می شود.


او بیان کرد: گروه‌های سلامت در چهار فرهنگسرای گل نرگس، شهر، استاد کزازی، و کوثر مستقر و نسبت به تنظیم قند و فشار خون به مدت یک هفته اقدام می‌ کنند.


عبدالمالکی در پاتوق محله نوبهار ۲ دوره کلاس روانشناسی و تغذیه سالم با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی برای سالمندان شهر برگزار می‌شود.

او افزود: همچنین در هفته سالمند، برنامه‌های شهروندی مختص سالمندان در چهار فرهنگسرای شهر بصورت رایگان صورت می‌گیرد.

به گفته این مقام مسئول هفتم مهر، سالن‌های ۴ فرهنگسرای شهرداری میزبان سالمندان کرمانشاهی در مباحث روانشناسی و گفتمان با سالمندان و بحث‌های اجتماعی و فرهنگی خواهد بود.

او گفت: بازدید شهردار کرمانشاه از مراکز سالمندان و همچنین تقدیر از بازنشستگان شهرداری و پیاده روی عمومی با عنوان پدربزرگ ها، مادربزرگ‌ها و نوه‌ها از دیگر برنامه‌های هفته سالمند از سوی معاونت اجتماعی و سلامت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه است.

انتهای پیام/ز

 

بازدید شهردار کرمانشاه از مراکز سالمندان

برچسب ها: توانبخشی ، خانواده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.