معاون پارلمانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح گفت: در دو سال اخیر، جمهوری اسلامی ایران، ۷ رتبه در بخش نظامی و تجهیزات پیشرفته جهش داشته است.

ایران، جزء ۸ کشور برتر دنیا در بخش تجهیزات موشکی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سردار طلایی نیک، معاون پارلمانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح در حاشیه همایش نکوداشت پیشکسوتان جهاد، مقاومت و شهادت شهر صالح آباد، از توابع شهرستان بهار که با حضور جمعی از مسئولان، خانواده معظم شهدا و گروه های مختلف مردم برگزار شد، اظهار داشت: در بخش پهبادی تجهیزات نظامی جزء ۵ کشور برتر دنیا، و از نظر موشکی هم جزء ۸ کشور برتر دنیا هستیم.

او یادآور شد: همه تجهیزات پیشرفته نظامی کشورمان و توان ما، تنها در جهت دفاع از کشور، و بکارگیری آنهابر اساس استراتژی بازدارندگی و بر مبنای نظام ارزشی و دفع تهدید است.

طلایی نیک ادامه داد: ایران در زمینه مسائل پدافندی نیز از پیشرفته‌ترین و قدرتمندترین کشورهای دنیا به اعتراف کشورهای غربی به شمار می‌آید.

او افزود: با رویکرد راهبردی در زمینه جهاد که در کشور وجود دارد نگاه به مسئله صنایع دفاعی در درجه نخست یک تکلیف دینی است.

این مسئول با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی جبهه اصلی مقابله و مبارزه در برابر باطل است، تأکید کرد: این موضوع تقویت قدرت دفاعی را ضروری کرده است.

معاون پارلمانی وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح ادامه داد: کشورمان در ساخت صنایع دفاعی از مهندسی معکوس عبور کرده و خلاقیت و نوآوری در طراحی انواع سلاح‌های مدرن دنیا با اتکا به دانش‌های بومی و پیشرفته‌ترین فناوری‌های روز بکار گرفته می‌شود.

انتهای پیام/ د 

تجهیزات نظامی کشور در دنیا حرف اول را می زند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.