شهردار اصفهان گفت:در سال‌جاری عملیات احداث سه ایستگاه آتش نشانی در ناژوان، منطقه هشت و منطقه یک آغاز می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان صبح امروز در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» با اشاره به فرارسیدن هفتم مهرماه «روز آتش نشان» اظهار کرد: فرا رسیدن این روز را به تمام زنان و مردان غیوری که به عنوان آتش نشانان شهر و استان اصفهان خدمت می‌کنند، تبریک می‌گوییم.

او تاکید کرد: آتش نشانان غیور در تمام ساعات شبانه روز با شرایط سخت برای آرامش شهر و شهروندان ایستاده‌اند و با مشکلات ناشی از حوادث جنگیدند.

شهردار اصفهان به مردم شهر نوید داد که در راستای تلاش‌هایی که برای افزایش تاب‌آوری شهر در برابر حوادث و آتش سوزی در طول دو سال گذشته انجام شده، امروز (شنبه) بیست و پنجمین ایستگاه آتش نشانی شهر در منطقه ۱۰ (محله اطشاران) افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد تا ضریب ایمنی و آمادگی شهر در برابر هر بحرانی افزایش پیدا کند و امکان واکنش سریع در برابر هر بحرانی ایجاد شود.

او با قدردانی از مدیر منطقه ۱۰ و مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی خاطرنشان کرد: شهروندان منطقه ۱۰ امروز در پرتو حضور آتش‌نشانان و فعالیت یک ایستگاه جدید آتش نشانی آسوده‌تر خواهند بود.

نوروزی با بیان اینکه توسعه پوشش خدمات ایمنی در سطح شهر همچنان ادامه دارد، افزود: در سال جاری عملیات احداث سه ایستگاه آتش‌نشانی در ناژوان، منطقه هشت و منطقه یک آغاز می‌شود تا خدمات خوبی ارایه و ضریب امنیت شهر و میزان آسودگی شهروندان افزایش پیدا کند.

او با اشاره به پیاده روی روز گذشته کارکنان شهرداری، گفت: روز گذشته از ساعت شش و نیم صبح در پیاده‌روی کارکنان شهرداری به همراه خانواده آن‌ها در پارک ناژوان حضور یافته و با مردم و خانواده‌ها گفتگو و از اظهارنظر‌های آن‌ها استفاده کردیم؛ امیدواریم اینگونه برنامه‌ها استمرار داشته باشد.

انتهای پیام/م

 

حضور شهردار اصفهان دربرنامه رادیویی سلام اصفهان

منبع:ایمنا

برچسب ها: شهرداری ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار