خدمات‌رسانی به زائران اربعین پنج استان در همدان

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان، از خدمات‌رسانی به زائران اربعین پنج استان در همدان خبر داد.

خدمات‌رسانی به زائران اربعین پنج استان در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، علیمردان طالبی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان بیان کرد: به منظور امدادرسانی به زائران بازدید‌هایی از مریانج و امکانات خدماتی موجود در این محل، انجام شد.

او افزود: با توجه به نزدیکی پایانه موقت جابجایی و اسکان زائران اربعین حسینی به ورزشگاه مریانج، از امکانات موجود در این محل و حسینیه‌ها و مساجد حوالی آن استفاده می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری همدان اضافه کرد: به منظور خدمات بهینه به زائران نحوه تجهیز این محل برای هر یک از نهاد‌های مسئول تکالیفی پیش‌بینی شده است.

طالبی بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق درباره ایجاد روشنایی، آب فاضلاب شهری و روستایی در زمینه تامین آب محل، جمعیت هلال احمر برای دایر کردن چادر و استراحتگاه و دیگر نهاد‌ها در حوزه‌های دیگر به زائران خدمات‌رسانی می‌کنند.

او اظهار داشت: همچنین چندین چشمه سرویس بهداشتی سیار، نمازخانه و محل پذیرایی در محل مریانج ایجاد می‌شود تا زائران هنگام بازگشت با مشکلی مواجه نشوند.

مدیر مدیریت بحران استانداری همدان بیان کرد: قرار است از استان‌هایی که همدان میزبان زائران آن‌ها است تجهیزاتی ارسال شود که کمیته حمل و نقل پیگیر این موضوع است.

طالبی ادامه داد: علاوه بر شهر مریانج، محلی در نزدیکی فرودگاه و بوستان مجاور آن برای استقرار زائران پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/ د 

همدان، استان معین در انتقال زائران اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.