به گفته رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت ملی پست، حرکت از ارایه خدمات سنتی به الکترونیک، رویکرد آتی این شرکت خواهد بود.

تغییر رویکرد شرکت پست از سنتی به الکترونیکبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، حسین نعمتی که به همراه غلامرضا ملکیان مدیر کل دفتر مرکزی حراست و امنیت پستی به مشهد سفر کرده بود، در جلسه شورای اداری پست خراسان رضوی، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس، گفت: "در تغییر ماموریتی که در پیش گرفته شده، رضایتمندی مشتریان بیش از پیش حائز اهمیت است."

وی با اشاره به گسترده تر و متنوع تر شدن خدمات، اظهار داشت: "بهبود سرعت و افزایش دقت در راستای بهترشدن کیفیت توزیع مرسولات، نقش مهمی در بالابردن سطح رضایتمندی شهروندان و تقویت اعتماد آنها به نام و نشان پست دارد." مدیرعامل ضمن اشاره بر چهار فرایند اصلی پست شامل کیفیت، مدیریت هزینه، درآمد و ترافیک، خواستار توجه همه جانبه به ابعاد مختلف قراردادهای جدید همکاری، به ویژه زیرساخت ها و بستر موجود شبکه پستی کشور شد. نعمتی تقویت روند پیشبرد پروژه‌های استان، توسعه همکاری با بخش خصوصی، استفاده بهینه از ظرفیت های خراسان رضوی را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: "شکوفاتر شدن پست، در گرو تلاش و همدلی تمامی کارکنان و تعامل سازنده با سایر بخش ها است."

غلامرضا ملکیان مدیر کل دفتر مرکزی حراست و امنیت پستی نیز در این جلسه بر بهبود کیفیت سرویس دهی به مشتریان تاکید کرد و افزود: "انعقاد قراردادهای همکاری، می بایست با نظارت کامل و رعایت قوانین و مقررات انجام شود." سید احمد موسوی مدیر کل پست خراسان رضوی در این جلسه با ارایه گزارشی، به تشریح وضعیت موجود پست استان و برنامه ها و اهداف پبش رو، پرداخت. بازدید از بخش های مختلف اداره کل پست استان، اداره پست ناحیه هشت، دفاتر پست آب و برق و سجاد، از دیگر بخش های سفر مدیرعامل به مشهد بود.

انتهای پیام/ 

برچسب ها: شرکت پست ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.