عموییان گفت:مسابقات تنیس روی میز لیگ نوجوانان وجوانان دخترمنطقه۶ کشور به میزبانی همدان برگزار شد و تیم اعزامی ازقم عنوان دوم رابه دست آورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،محمد عموییان رئیس هیئت تنیس روی میز قم گفت: مسابقات تنیس روی میز لیگ نوجوانان و جوانان دختر منطقه ۶ کشور به میزبانی همدان برگزار شد و تیم اعزامی از قم در این مسابقات که در سطح بالایی نیز به انجام رسید عنوان دوم را به دست آورد.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم تصریح کرد: ساره احمدی، زهرا رضا حاجی بیدگلی، مهسا رشیدی و بهاره بهمنی ترکیب تیم اعزامی قم را تشکیل دادند و هدایت این تیم بر عهده فاطمه محقق مربی جوان قمی بود که در کادر فنی تیم ملی خردسالان ایران حضور دارد و یکی از استعداد‌های فدراسیون تنیس روی میز است.

او افزود: دختران پینگ پنگ قم در مسابقات لیگ نوجوانان و جوانان دختر منطقه ۶ کشور به میزبانی همدان صاحب پس از تیم میزبان که از وجود شیما صفایی بازیکن ملی پوش و قهرمان مرحله اول تور تنیس روی میز بزرگسالان کشور بهره‌مند بود در رتبه دوم قرار گرفتند.

عموییان عنوان کرد: همچنین در بخش داوری، قم در این مسابقات صاحب جایگاه بود به طوری که منصوره شریف داور مطرح تنیس روی میز قم، سرداور این مسابقات بود و رقابت در این پیکار‌ها که با حضور تیم‌های منطقه ۶ کشور شامل استان‌های مرکز به انجام رسید تجربه جدیدی برای دختران ما به ارمغان آورد.

رئیس هیئت تنیس روی میز قم با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی نوجوانان قم بیان کرد: در این مسابقات که به منظور انتخاب ترکیب تیم اعزامی به تور ایرانی نوجوانان کشور انجام شد محمد حسن حبیبی بازیکن مستعد و نخبه قمی به مقام نخست رسید و مهدی حشم بان و علیرضا رضایی فرد دوم و سوم شدند.

رئیس هیئت تنیس روی میز استان قم تصریح کرد: این بازیکنان به همراه علی باقر زادگان، محمد رضا سیفی و پرهام حکانی بازیکنان چهارم تا ششم مسابقه انتخابی و نیز سید علی سجادیان که به طور خودکار و بدون مسابقه انتخابی در ترکیب تیم اعزامی قرار دارد، برای حضور در تور نوجوانان راهی قائم شهر خواهند شد.

انتهای پیام/ح

نایب قهرمانی تیم تنیس روی میز قم در مسابقات منطقه ۶ کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار