فرمانده مرزبانی ناجا گفت: تردد غیرقانونی زائران از مرزهای کشور غیرممکن است، چراکه هم ما و هم عراقی‌ها بر این موضوع مصمم هستیم.

سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  با بیان اینکه همه افراد باید قوانین و مقررات کشور را به هنگام خروج از مرزها رعایت کنند، درباره تردد غیرقانونی زائران ایرانی به کشور عراق اظهار کرد: در سال‌های گذشته در زمینه زیرساخت‌ها مشکلاتی داشتیم، به همین دلیل تعدادی از افراد به صورت غیر قانونی از کشور خارج شدند، اما خوشبختانه این موضوع از سال گذشته تاکنون مدیریت شد.

وی بیان کرد: در سال ۹۷ هیچ زائری غیر قانونی از مرزها تردد نکرد و خود مردم و زائران هم قوانین را رعایت کردند.


بیشتر بخوانید: ارتقای آمادگی عملیاتی، تعاملات و کاهش آسیب پذیری سه راهبرد اصلی مرزبانی


سردار رضایی با بیان اینکه امسال نیز پیش بینی می‌کنیم مردم و زائران به هنگام خروج از کشور قانون را رعایت کنند، گفت: تردد غیرقانونی زائران از مرزهای کشور غیرممکن است، چراکه هم ما و هم عراقی‌ها بر این موضوع مصمم هستیم.

فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه ما علاوه بر بدرقه زائران به کشور عراق، استقبال از آن‌ها را هم در هنگام بازگشت به کشور داریم، افزود: همچنین در مرز‌های شرقی و شمالی آمادگی استقبال و بدرقه بخشی از زائران کشور‌های افغانستان، پاکستان، آذربایجان و ترکیه را به کشور عراق داریم که پس از ورود به ایران به سوی عراق تردد می‌کنند.

انتهای پیام/

توضیحات فرمانده مرزبانی ناجا درباره خروج غیرقانونی زائران از مرزها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار