اعضای شورای شهر تهران با ۱۵ رای موافق مجوز هزینه کرد ۱۰ میلیاردی شهرداری پایتخت برای مراسم اربعین را به تصویب رساندند.

تصویب کلیات هزینه کرد ۱۰ میلیاردی شهرداری تهران برای مراسم اربعینبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، بررسی لایحه شهردار تهران درباره مجوز انجام هزینه به شهرداری پایتخت برای مشارکت در برگزاری مرام اربعین حسینی در دستور کار یکصد و شصت و هفتمین جلسه شورای شهر تهران قرار گرفت.
 
در ابتدای بررسی این لایحه بهاره آروین عضو شورای شهر تهران گفت: رویکرد ما در کمیسیون برنامه و بودجه با توجه به تغییرات انجام شده و الحاقات به متن لایحه این است که مراسم مردمی اربعین حسینی به مراسم دولتی بدل نشود و از این رو اصلاحاتی را انجام دادیم.
 
عضو شورای شهر تهران افزود: در متن ماده واحده تاکید شده است که به شهرداری تهران اجازه داده می‌شود که به منظور فراهم آوردن بستر برگزاری مراسم اربعین تا سقف ۱۰ میلیارد تومان از ردیف اعتبار پیش بینی نشده بودجه مصوب سال ۹۸ شهرداری هزینه کند.
 
در ادامه بررسی این دستور حجت نظری عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران لایحه مجوز انجام هزینه به شهرداری جهت مشارکت در برگزاری مراسم اربعین حسینی را در صحن شورای شهر تهران قرائت کرد.
 
پس از اظهار نظر اعضای شورای شهر تهران لایحه شهرداری تهران مبنی بر مجوز انجام هزینه به شهرداری تهران برای مشارکت در برگزاری مراسم اربعین حسینی در صحن شورای شهر تهران به رای گذاشته شد و اعضای شورای شهر تهران با ۱۵ رای موافق کلیات رایحه را به تصویب رساندند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار