مهم‌ترین حوادث مازندران در روز دوشنبه ۸ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهم‌ترین حوادث امروز دوشنبه ۸ مهرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در بهشهر و دستگیری خرده فروشان مواد مخدر

سرهنگ ابراهیم شجاعی فرمانده انتظامی شهرستان بهشهر، گفت: به منظور پاکسازی نقاط آلوده و مقابله با تهیه و توزیع کنندگان مواد مخدر، و مجرمان سابقه دار، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

او افزود: در اجرای این طرح، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی ۳۶ نفر از خرده فروشان مواد مخدر و معتادان متجاهر در این شهرستان شدند.

سرهنگ شجاعی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان در عملیاتی ضربتی متهمان را دستگیر کردند.

او افزود: معتادان متجاهر دستگیر شده در اجرای این طرح برای طی مراحل درمانی به کمپ‌های ترک اعتیاد و درمانگاه ماده ۱۶ استان معرفی شدنند.

دستگیری سارق منزل در سوادکوه شمالی

سرهنگ شهرام دمساز انتظامی شهرستان سوادکوه شمالی، گفت: ماموران گشت پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک سارق حرفه‌ای در این شهرستان شدند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی، با انجام گشت‌های کنترلی در یکی از مناطق روستایی متهم را در حال سرقت از منزلی در این شهرستان دستگیر کردند.

سرهنگ دمساز گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده تاکنون به ۴ فقره سرقت منزل در این شهرستان اعتراف کرد.

او افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.