آزادی ۳۵۰ اسیر توسط انصارالله یمن + فیلم

انصارالله یمن ۳۵۰ اسیر از جمله سه سعودی را آزاد کرد.

آزادی ۳۵۰ اسیر توسط انصارالله یمن + فیلمبه گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان، سرلشکر محمد العاطفی وزیر دفاع یمن، متجاوزان را تهدید کرد که منتظر عملیات و ضرباتی باشند که فکرش را هم نمی‌کنند. العاطفی گفت: آنچه تا کنون برای دشمنان رخ داده باید درس عبرتی برای آنها و یمنی‌های فریب خورده باشد. وزیر دفاع یمن همچنین از مردم و رهبران جدید سودان خواست نیرو‌های خود را از یمن خارج کنند.

در صنعا، کمیته ملی اسرا از آزادی ۳۵۰ اسیر از جمله سه سعودی به نشانه حسن نیت برای حل مسئله اسیران خبر داد. این کمیته اعلام کرده که این افراد در چارچوب توافقنامه استکهلم آزاد شده‌اند و انتظار می‌رود که طرف مقابل نیز اقدام مشابهی انجام دهد.

هر چند فرستاده سازمان ملل از آزادی اسرا استقبال کرده، اما سخنگوی نیرو‌های متجاوز روز گذشته ضمن ادعای دروغ بودن پیروزی بزرگ یمنی‌ها در عملیات نجران، اشاره‌ای به آزادی اسرا توسط انصارالله نکرد. در همین ارتباط ضیف الله الشامی وزیر اطلاع رسانی یمن اعلام کرد متجاوزان تلاش می‌کنند تلفات سنگین خود را در عملیات اخیر، پنهان کنند، اما تصاویری که از شکست آنها داریم، رسوایی بزرگتری برای آل سعود است.


بیشتر بخوانید: عملیات «نصر من الله» دقیقا با عربستان چه کرد؟ + فیلم 


انتهای پیام/
 

عاقبت عربستان از حمله به یمن + فیلم

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۱:۴۴ ۱۰ مهر ۱۳۹۸
قرق یمنی ها و سغودی حتی در خازج هم بسیار زیاد است.
اکثر سغودی هایی که به اروپا میایند اولین کاری که میکنند "جلبیه" را رها کرده و لباس ها غربی میپوشند و دنبال آدرس "کلاب" هستند.

یمنی بسبار کاسب کارند و اهل خانوده و قامیل دوست و مومن و همه ی افراد خانوده در محل کسب کار میکنند
سغودی ها باید یمن را ترک کرده و غرامت بدهند اگر عقلشان برسد.
Iran (Islamic Republic of)
حامد
۱۱:۳۰ ۱۰ مهر ۱۳۹۸
باید همشونو اعدام میکردند
Iran (Islamic Republic of)
حسین افراشته
۲۳:۱۴ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
خداوند همیشه یار مظلوم هست و متجتوزان آل سعود بدانند که دلارهای نفتی کار ساز نبیت فقط برای استکبار جهانی که شمها رو گاو شیرده خطاب کند خوب است حالا مثل بچه آدم بیایید و از ایران التماس کنید تا از ررمندگان یمنی بخواهیم کمی فشار را بر سرتان کمتر کند وبدانید که حرمین شرفین متعلق به ما مسلمانان هست وانشالله بزودی در آنجا حکمفرما خواهیم شد وچهرتان را به خاک میمالیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۹ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
دلیلی نداشت به این زودی مگر اینکه جا و غذا براشون نداشته باشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۱۰ مهر ۱۳۹۸
این برای تشویق تسلیم شدن نیروهای متجاوز دیگه سیاست بسیار خوبیه مخصوصا اینکه خود عربستان به نیروهای خودش رحم نمیکنه ولی در ارتش یمن در امنیت هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۷ ۰۹ مهر ۱۳۹۸
درود بر رزمندگان با غیرت یمنی