جهاد دانشگاهی و خیران اشتغال استان سمنان با هدف ایجاد اشتغال و آموزش مهارت افزایی تفاهم‌نامه امضا کردند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان،در نشست  امضاء تفاهم نامه ایجاد اشتغال جهاد دانشگاهی و مجمع خیران استان سمنان با حضور مدیرعامل مجمع خیران حوزه اشتغال استان سمنان و همچنین مسئولان جهاد دانشگاهی این استان تفاهم‌نامه همکاری درزمینهٔ گسترش مناسبات اشتغال‌زایی در سطح استان باهدف توسعه زیرساخت‌های آموزشی و مهارت افزایی، به امضا رسید.

حسن رهایی رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان درباره این تفاهم‌نامه گفت: تدوین و اجرای دوره‌های آموزشی مختلف، اجرای طرح‌های پژوهشی و نظرسنجی و اجرای فعالیت‌های فرهنگی برای ارتباط با دانشگاه‌ها یکی از مسائلی است که جهاد دانشگاهی می‌تواند در آن به مجمع خیران حوزه اشتغال استان کمک کند.

او افزود: ازآنجاکه آموزش لازمه اشتغال است، جهاد دانشگاهی برای گسترش همکاری‌ها و مشارکت درزمینهٔ فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، اشتغال و کارآفرینی، اطلاع‌رسانی و مشاوره‌ای و برگزاری دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی کوتاه‌مدت آماده همکاری است.

نجفعلی انتظاری مدیرعامل کانون خیرین کارآفرینی و اشتغال استان سمنان نیز در این نشست استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های جهاد دانشگاهی درزمینهٔ اجرای دوره‌های آموزشی و توزیع کتب تخصصی، توانمندسازی نیروی انسانی و هدایت گروه مخاطب به‌منظور ایجاد اشتغال و تجاری‌سازی، ترویج فرهنگ کارآفرینی و مهارت افزایی متقاضیان و خانواده‌ها را در زمره مفاد این تفاهم‌نامه دانست.

این تفاهم‌نامه در چارچوب آموزش، مهارت افزایی و اقدامات مرتبط با کارآفرینی و فرهنگ آن به امضا رسیده است.

مجمع خیران اشتغال در سال جاری در سطح استان سمنان با معرفی اعضای هیئت‌مدیره کار خود را آغاز کرد یکی از اهداف این مجمع کمک به آموزش‌های لازم درزمینهٔ اشتغال است.

انتهای پیام / م

توسعه زیرساخت‌های آموزشی در استان سمنان با امضاء تفاهم نامه همکاری جهاد دانشگاهی و خیران اشتغال استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.