رئیس اداره منابع طبیعی داراب گفت: با حمایت دستگاه قضایی، و یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان حکم عامل اصلی آتش‌سوزی در جنگل‌های منطقه مروارید شهرستان داراب صادر شد.

۱۰ سال حبس برای عامل تخریب منابع طبیعی داراببه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، شهرام منتصری مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس گفت: پس از وقوع آتش‌سوزی در عرصه‌های طبیعی منطقه مروارید داراب در سال گذشته و پس از سیر مراحل قانونی در دستگاه قضایی و جمع آوری شواهد، تخلف مجرم در دادگاه محرز و حکم صادر شد.

او افزود: این متخلف اقدام به آتش سوزی و تخریب میزان ٥.٨ هکتار از اراضی ملی واقع در شهرستان داراب کرده بود که به جرم تخریب اراضی ملی به تحمل یکسال حبس و همچنین به جرم آتش سوزی عمدی نیز به تحمل ۱۰ سال حبس محکوم و این حکم در دادگاه تجدید نظر استان فارس تایید شد.

منتصری، ضمن هشدار جدی به متخلفان و سودجویان در اراضی ملی اظهار داشت: نیرو‌های منابع طبیعی با حمایت بی‌نظیر دستگاه قضایی به صورت شبانه‌روزی در مناطق جنگلی و مرتعی استان حضور داشته و در صورت مشاهده هر گونه تخریب و تجاوز و قطع جنگل‌ها و یا ایجاد حریق با آن‌ها برخورد قانونی و قاطع خواهند داشت.

مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس از مردم خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف از سوی سودجویان و متعرضین به عرصه‌های طبیعی، مراتب را از طریق تلفن ١۵٠۴، یگان امداد جنگل و مرتع اطلاع دهند.
انتهای پیام/م

حکم ۱۰سال حبس برای عامل تخریب منابع طبیعی داراب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار