فرمانده انتظامی شهرستان کرمان گفت: پلیس در زمینه برخورد با معضل سگ گردانی طی چندین مرحله و بطور مستمر با همکاری خوب مسئولان قضائی وارد عمل شده است.

برخورد با معضل سگ گردانی در گرو همکاری سایر نهاد‌ها با پلیس استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سرهنگ محمدرضا فداء، فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به جدیت پلیس در برخورد با هرگونه عامل ایجاد مزاحمت فردی و عمومی گفت: پلیس در زمینه برخورد با معضل سگ گردانی طی چندین مرحله و بطور مستمر با همکاری خوب مسئولان قضائی وارد عمل شد، اما لازم است حیوانات جمع آوری شده در یک مکان مشخص نگهداری شوند.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: اختصاص مکان مناسب برای نگهداری حیوانات در حوزه کاری شهرداری است و فقدان این موضوع باعث اخلال در کار پلیس می‌شود و به نوعی برخورد با معضل سگ گردانی ناقص و بی سرانجام می‌ماند.

او افزود: لازم است جراید و فعالان رسانه هم به خوبی این موضوع را در قالب یک معضل برای مردم روشن و از انعکاس موارد جانبدارانه پرهیز کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: پلیس شهرستان کرمان در عرصه برخورد با خرده فروشان موادمخدر و جمع آوری معتادان متجاهر نیز طرح‌های هدفمند و مستمری را اجرا کرده و در دست اجرا دارد که از شهروندان می‌خواهیم فعالیت خرده فروشان مواد مخدر را به پلیس گزارش دهند.

انتهای پیام/س

برخورد جدی پلیس در زمینه معضل سگ گردانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار