مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت:۲۵۰ اثر خوشنویسی تاکنون به جشنواره ملی خوشنویسی رضوی رسیده است.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، نبی زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی گفت: هنرمندان سراسر کشور تا نیمه مهر می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ملی خوشنویسی رضوی که در خراسان جنوبی برگزار خواهد شد، ارسال کنند.


او افزود: اولین جشنواره ملی خوشنویسی رضوی استان از سری برنامه‌های هفدهمین جشنواره بین المللی امام رضا (ع) همزمان با شب میلاد امام حسن عسکری علیه السلام ۱۳ آذر در بیرجند برگزار می‌شود.


نبی زاده گفت: اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری مرتبط با سیره اهل بیت (علیهم السلام)، امام رضا (ع) و پدر بزرگوارشان امام موسی کاظم (ع) و کمک به انتشار گسترده‌تر این عرصه معنوی از جمله اهداف برگزاری این جشنواره است.


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ادامه داد:این جشنواره در دو بخش ویژه استادان انجمن که مدرک استادی از انجمن خوشنویسان ایران دارند و بخش سایر هنرمندان تا مدرک استادی برگزار می‌شود.


نبی زاده، خط‌های نستعلیق، شکسته نستعلیق، نسخ و ثلث و نقاشی خط را از جمله قالب‌های جشنواره ملی خوشنویسی رضوی عنوان کرد و گفت: اطلاع رسانی و فرآیند ثبت نام و ارسال اثر از طریق تارنمای شمس توس به نشانی khorasanjonobi.shamstoos.ir و portal.shamstoos.ir انجام می‌شود.


انتهای پیام/ب 


ارسال ۲۵۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ملی خوشنویسی رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار