امدادرسانی به ۳۶۷۷ نفر حادثه دیده در استان اردبیل

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل از امدادرسانی به ۳ هزار و ۶۷۷ نفر حادثه دیده در نیمه اول سال ۹۸ توسط عوامل این جمعیت خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین معبودی، مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: ۲ هزار و ۱۱۶ نفر در برف و کولاک، ۸۲۰ نفر در حوادث جاده ای، ۴۰۶ نفر در خدمات مناسبتی، ۱۰۲ نفر در سیل و آبگرفتگی، ۹۶ نفر در کوهستان، ۶۰ نفر در طوفان، ۳۵ نفر در خدمات حضوری، ۲۵ نفر در حوادث شهری، ۱۵ نفر در حوادث دریایی و ساحلی، یک نفر در ریزش آوار و یک نفر در حادثه صنعتی و کارگاهی حادثه دیده بودند.

او با بیان اینکه ۳۴۹ فقره حادثه امدادرسانی شده است، تصریح کرد: ۱۳ مورد برف و کولاک، ۲۳۲ مورد حادثه جاده ای، ۴ مورد خدمات مناسبتی، ۸ مورد سیل و آبگرفتگی، ۲۸ فقره حوادث کوهستان، ۲ مورد طوفان، ۳۰ مورد خدمات حضوری، ۱۹ مورد شهری، ۹ مورد حادثه دریایی- ساحلی، یک مورد ریزش آوار، یک مورد صنعتی و کارگاهی، یک مورد آتش سوزی جنگل و مرتع و یک مورد رانش زمین بوده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل با بیان این که در این حوادث ۶۲۶ نفر مصدوم شده بودند، اضافه کرد: از این تعداد افراد مصدوم شده در طول شش ماهه اول سال جاری ۱۷۲ نفر توسط عوامل جمعیت هلال احمر به مراکز درمانی استان انتقال داده شده و ۶۲ نفر هم به صورت سرپایی درمان شده اند.

معبودی تعداد نیرو‌های عملیاتی بکار گرفته شده برای امدادرسانی به این حوادث را هزار و ۷۷۱ نفر در قالب ۴۵۹ تیم عملیاتی عنوان کرد و گفت: ۳۶۲ دستگاه خودروی آمبولانس، ۱۸۹ دستگاه خودروی ست نجات، ۴۹ دستگاه خودروی کمک دار پشتیبانی، ۳ دستگاه خودروی کمک دار سنگین و یک فروند بالگرد هوایی برای امدادرسانی به این حوادث بسیج شده بودند.

او افزود: ۶۰۰ نفر در نیمه اول سال جاری توسط جمعیت هلال احمر اسکان اضطراری یافته بودند که ۵۷۱ نفر آن‌ها در برف و کولاک و ۲۹ نفر در طوفان بوده و ۱۵ بسته غذایی بین آن‌ها توزیع شده است.

انتهای پیام/ح

۳۴۹ فقره حادثه در اردبیل امدادرسانی شده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.