مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام از ثبت بیش از بیست و چهار میلیون و ۲۳۹ هزار تردد در محور‌های مواصلاتی استان در شش ماه اول سالجاری خبر داد.

ثبت بیش از ۲۴ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی ایلام

نوراله دلخواه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: بر اساس گزارشات دستگاه‌های تردد شمار در شش ماهه اول سالجاری، بیش از بیست و چهار میلیون و ۲۳۹ هزار خودرو به استان ایلام وارد یا خارج شده اند که نسبت به مشابه سال قبل بیش از ۱۲ درصد افزایش داشته است.

او ادامه داد: در طی ۶ ماه نخست سال جاری پرترددترین محور‌های استان به ترتیب محور‌های ایلام – بدره و بالعکس، سرابله – ایلام و بالعکس، ایلام – ایوان و بالعکس بوده است.

دلخواه افزود:  بیشترین تردد رفت و برگشت با بیش از ۲ میلیون و ۴۹۷ هزار تردد در محور ایلام – بدره بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام متوسط سرعت در این مدت را ۷۲ کیلومتر در ساعت عنوان کرد و گفت: بر اساس نتایج استخراج شده سهم وسایل نقلیه سنگین از کل تردد در محور‌های استان ۱۳ درصد می‌باشد.

او اضافه کرد: در حال حاضر مجموعا تعداد ۹۲ سامانه دوربین نظارت تصویری و دستگاه تردد شمار و دوربین ثبت تخلف در جاده‌های استان نصب و مورد بهره برداری قرار گرفته است که شامل ۲۷ دستگاه دوربین نظارت تصویری،۱۷ دستگاه دوربین ثبت تخلف و۴۸ دستگاه سامانه تردد شمار است.

انتهای پیام/غ

ثبت بیش از ۲۴ میلیون تردد در محور‌های مواصلاتی ایلام در شش ماه سالجاری

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.