رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا از کاهش ۳۷ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در طول ۱۱ سال اخیر خبر داد.

کاهش ۳۷ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در طول ۱۱ سال اخیربه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا در دوازدهمین نشست نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با وابستگان نظامی و افسران رابط پلیس کشور‌های خارجی مستقر در تهران که امروز ۹ مهرماه با حضور سردار ایوب سلیمانی جانشین فرمانده نیروی انتظامی و سردار شیرزاد رئیس پلیس اینترپل برگزار شد، اظهار کرد: از سال ۸۵ تا ۹۷، حدود ۱۵۳ درصد رشد خودرو‌ها را داشتیم.

وی افزود: تعداد موتورسیکلت‌ها نیز حدود ۱۲۰ درصد افزایش داشته است، همچنین در طول ۱۱ سال اخیر ۳۷.۶ درصد کاهش جانباختگان ناشی از حوادث رانندگی را داشتیم.


بیشتر بخوانید: کاهش ۱۸ درصدی تصادفات رانندگی با بهره‌مندی از همیاران پلیس


رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا بیان کرد: بیش از ۱۱ میلیون همیار نوجوان در کشور داریم که در حوزه انضباط بخشی ترافیک کمک می‌کنند.

سردار هادیانفر گفت: پلیس ترافیک یا راهور مأموریت برنامه‌ریزی و هدایت فعالیت‌های راهنمایی و رانندگی به منظور تأمین نظم امور و مرور و اجرای خدمات حمل و نقل و حفظ حریم راه‌ها در سطح کشور را بر اساس استاندارد‌های بین المللی بر عهده دارد.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: هر ساله برابر گزارش‌های جهانی ۱.۳ میلیون نفر جانباخته و حدود ۵۵ میلیون مصدوم و معلول در جهان داریم.

وی گفت: کاهش بیش از ۱۱ هزار کشته در یک دوره زمانی ۱۱ ساله، موفقیت چشمگیری است.

سردار هادیانفر افزود: با توجه به افزایش سفر و تعداد خودرو، کنترل و برقراری انضباط ترافیکی و ایمنی در معابر و تقاطع‌ها با روش‌های سنتی امکان پذیر نیست.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا برای افزایش انضباط ترافیکی، طرح‌هایی را در دست اقدام دارد که مهم‌ترین آن‌ها تردد بین خطوط، برگزاری جشنواره، کارگاه‌های آموزشی و غیره است.

انتهای پیام/

توضیحات پلیس راهور درباره میزان تلفات ناشی از حوادث رانندگی در ۱۱ سال اخیر 

برچسب ها: پلیس راهور ، ترافیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار